Sziasztok!
Nos, az én 1.8-as benzinesem eddig megelégedéssel gurul alattam, lassan 10e km után mondhatom, hogy összeszoktunk.
A fogyasztása most 8 fölé ment picit, ami nyáron 7,5 volt, de ezt betudom az automata szivatónak, elég magasan tartja egy ideig
a fordulatszámot.
2 jelenleg aktuális kérdésem lenne:
1, Hogyan lehet/érdemes a hűtőfolyadék fagyállóságát mérni? A kiegyenlítő tartály nyakában lévő terelőlemezek nem engedik, h
ledugjam a fokolót. (Spéci cucc kell, valami indikátorpapír? Vagy máshol lehet elérni a folyadékot?)
2, Automata digitális klíma van benne, így a hőfokállító eszköz billentyű. Nagyon nehéz állítani, valószínűleg a nyák van messze a billentyűtől,
félrecsúszhatott a billentyű mögötti gumiharang, v ilyesmi, spéci szögben,igen erőteljesen lehet hatást elérni.
A nyáron volt szervízben, de akkor nem volt ennek javítására alkalmas ember, mondtak későbbi időpontot, de aztán akkor sem jött össze,
úgyhogy hagytam, hűtésben a 23 jó volt, most fűtésben feltoltam 26-ra, de jó lenne,ha ez is rendben van. Szóval, ismeri valaki ennek
a működését? A panelt kivenni nem gond, csak széthullik-e, ha lecsavarozom a hátlapot? Vagy vigyem szerelőhöz inkább? Próbálkozzak a szakszervízzel újra, vagy tudtok Bp-en tuti toyo-szerelőt,ahol pikkpakk rendbe teszi?