A műszerfalban a kék vízhőfok jel elalszik? Mert csak akkor nyúlj a termosztáthoz, ha az nem alszik el...akkor nincs meg az üzemi vízhőfok...az meg hogy hideget fúj...a beállított hőmérséklet mennyire van állítva? Lehet tényleg csak a belső hőfok mérő a hibás...ezt akkor is látnod kellene, ha mondjuk 25 fokra állítod "AUTO" módban a fűtés/hűtés panelt...ha jó a belső hőfokmérő és a motorban is melegszik a víz (esetleg el is alszik a kék vízhőfok hideg "lámpa"), akkor a ventilátor fordulatát el kell kezdenie emelni automatikusan. Ha ez nem következik, akkor a belső hőfok mérő a hibás....ha emeli a ventilátor fordulatát de hideget fúj, akkor a csappantyú mozgatása lesz a hibás....
Hasonlóan látom én is. Köszönöm a hozzászólásodat! A műszerfal kék visszajelző lámpája elalszik, viszont szerintem nagyon hamar. Úgy 2 perc után a -2 °C fokban, hogy kint áll az irodám előtt, már nem világít a lámpa.
A víz meleg, legalábbis azt tapasztaltam, amikor a csövet megfogtam (igaz, ez nem 2 perc járatás után volt).
Azt, hogy "AUTO" módban emeli-e a ventilátor fordulatszámát, abban nem vagyok biztos, de ha az emlékeim nem csalnak, akkor igen. Most nincs velem a kocsi. Ha emeli, akkor a csappantyú a hibás, ha nem emeli, akkor a hőfok érzékelő a hibás, ha jól veszem ki a szavaidból.
Még egy kérdés ezzel kapcsolatosan. Merre találni a kocsiban a csappantyút és a hőfok érzékelőt?