Hat ma láttam élőben a az új versót. Hát nagy csalódás, szerintem óriási bukás lesz....
Ma voltam a Supernél szervizben, közben beleültem és ugyanerre gondoltam én is. Kívülről olyan semmilyen, belülről meg még jobban. Csomagtartóban látszik, hogy nagyobb az előzőnél kicsivel, de amúgy nem látszik nagyobbnak az utastér. A régi nagyságrendekkel kellemesebb benyomás elsőre kívül-belül, pedig hát kívülről az sem egy adrenalinbomba. Nem mondom, biztos jól megy, de inkább egy használt faceliftesre cserélném majd pár év múlva a mostanit.
Megkérdeztem a CD-s fejegység-cserét is (MP3-asra), ha már ott voltam. 500e, mert az egész műszeregységet cserélni kell... Alig bírtam felszedni az állam...
Sportdob 180e... Oldalvédő csík 22e, utángyártott 10e...
Az olajszivárgásomat megtalálták, a tömítőpaszta mentén, majd javítják az MMT-vel együtt 2 hét múlva, 2 napig ott kell hagyni. Minden garis persze.
Ami furcsa, hogy SOL lévén kellene, hogy legyen benne tükörfűtés, amit gyárilag nem szereltek be, utólag kellett volna, de akkor sem csinálták meg. Érdekes. MIndenesetre most szólt a munkafelvevő és megcsinálják azt is.
Ja és kiderült, hogy van bluetooth kihangosító is az autóban, már megérte szervizbe vinni
Amúgy 1-200 km után azt kell mondjam, hogy k. kúl ez az autó
Nagyon élvezem ezt az "apakapitány" feelinget, ami az egész autóban körülvesz, olyan tényleg, mintha 2 méter magasan ülnék és legalább 1 kategóriával nagyobb autóban. Az MMT sem rossz, kicsit tanulni kell és ki lehet ismerni, még 1-2 dolgot kell valahogy megoldani, pl. ha odalépek neki az adaptívsága miatt nem vált fel csak magasabb fordulatszámon, de amikor felvált és utána nem nyomom tovább erősen, akkor nem vált mindig korábban, hanem pörgeti a motort. Illetve ha finoman gyprsítok és 3-be visszavált, majd mégis kéne még erős és erősebben padlózok, akkor nem vált vissza 2-be. Na mindegy, össze kell még szokni, de tetszik az egész.