Nos leírom, hogy hogyan szokott ez lenni:
Kimegyünk, borzongunk a kora reggeli párás hűvösben, majd a bójákat kirakjuk. Csodálkozunk, hogy semmi sem stimmel, aztán átbójázzuk a terepet.
Ismét káromkodunk, hogy QRWára megy az idő és sehol sem tartunk.
Ismét bóázunk, finomítunk. Megyünk egy-két kört klf kocsikkal, hogy mindenkinek jó legyen. Utána megint bójázunk. Közben felépítjük a starthelyet, asztal szék, napernyő, amit általában biztosan elvisz a szél és minimum egy autóra rácsuk. 9 fele már fáradtak vagyunk, pedig csak most kezdődik a nagyüzem.
Megbeszéljük, hogy hol és ki lesz a pályabíró. Hálás feladat. Onnan lehet megismerni a pályabírót, hogy sokáig egyhelyben áll és bójákat állítgat, valamint időnként beleszól a PMR-be, hogy mennyi büntipontot kap a delikvens. A pályabírókat, ha kellő jelentkező van, akkor cseréljük. Ha nincsen, akkor aszalódik, amíg megy a szlalom.
A starthelyen van az adminisztráció, az időmérés, meg én, aki időnként elmagyarázza a szabályokat azoknak, akik vagizni akarnak.
Szóval nagyjából ennyi.
(ja nem panaszkodtam, csak tényeket soroltam fel, szívesen csináljuk, már évek óta közel azonos csapattal.)
Szóval idén hiányzik egy pályabíró, az már biztos.
Ha Szuti szívesen kijön, lehet Ő a főteszter. De az indulása a futamon mások által megkérdőjelezhető. És gondolom nem akar két parajfű mellett sem álldogálni pályabíróként.
De, mint írom, szívesen veszem, ha kijön és segít bójázni.