Vegyél ts-t, biztosan nem bánod meg! Én is a ts mellett döntöttem, csak egy kategóriával lejjebb, mármint Yaris. Néztem én is a Corollákat, de az már nekem nagyon drága volt és mindenféleképpen újat akartam, szóval maradt a Yaris, de így is elég kedvező áron jutottam hozzá mivel kifutó modell volt és már csak pár darab volt az országban, a TMH minél hamarabb ki akarta szórni őket! Én nem bántam meg a döntésemet, láttad te is meg Szuti is az autómat, tudjátok mi van benne a gyárihoz képest, nem tagadom én is sokat költöttem rá. Viszont olyan jó érzés vezetni és érezni a különbséget a gyári állapotához képest, hogy azt el sem tudom mondani. A gyári 105 helyett most 123 pacival mozog az autó, nem is beszélve a futómű meg fékek fejlesztéséről, megerősítéséről. Én már szinte mindent rádobtam amit lehet, már csak a kompresszor maradt, azon is gondolkoztam, de az már nagyon sokba lenne nekem, akkor inkább tényleg veszek egy erősebb vagy gyorsabb autót. A kompi még dobna rajta kb. 30-35 pacit, az a 150-155 környékére vinné az autót, még a moci is elbírná, de tényleg sokba kerül. Akkor viszont tudnám nagyjából tartani az iramot a gyári vti gépekkel ami azért tényleg nem lenne semmi. Most per pillanat az autóm teljes mértékben megfelel és nyújtja azt ami nekem megfelel, főleg hogy sokszor jó pár embert meglepek a kis Yarissal, meglepődnek amikor tartom a kvázi "erősebbekkel" a tempót vagy esetleg elhúzok mellettük!
Mindenesetre, én is támogatom azt a döntésedet, hogy inkább vegyél egy erősebb gépet és a ts erre igen is megfelelő ha a Toyota márkánál akarsz maradni. Biztosan jobban jársz, minthogy a jelenlegi autódat fejleszted és beletömsz egy csomó pénzt, viszont soha sem fogja elérni a ts-nek az alapszintjét. Inkább vegyél ts-t és azt fejleszd szép lassan, ráadásul ott van Szuti is aki szerintem simán tudna neked segíteni és tanácsokat adni, ő már szinte mindent tud és átélt az autóban.