Sajnos nem olvastam Tutinet ténykedését, de én nem támogatnám ezen ötletet. Nem ismerem Tutinet autójának km-állását, évjáratát, de baromira lent vannak a Corolla árak, és az övét az amúgy is döglött piac nem nagyon szeretné, mivel fehér, ohne klíma, és talán a szervizkönyve sem folytonosan lett vezetve (?), nameg 2. tulaj, nemrég vette stb. Ne értsetek félre, véletlenül sem akarom lehúzni az autóját, lehet csak pesszimista vagyok. Másik oldalról egy nagyon újszerű, megbízható autója van, amire szinte biztos, hogy semmit (legalábbis nagyobb összeget nem várt eseményre) nem kell költenie huzamosabb ideig. Az autócsere mindig necces, az általában bukás, pénzben kifejezhető bukás.
Az TS-re mindenképp rá kell fizetnie, nameg a használt autókat, főleg egy kihegyezett direkt ütős/vágós TS-eket nem úgy adják el, hogy pöpec, semmit nem kell rákölteni, főleg, hogy az igénytelen 1,4-eseket sem így szokták eladni.
Összegezve: 1,4 elad 2M, TS vesz 2,5M. Átírás, első szerviz, az autó "szinterhozása": 2ezer.
Tutinet-nek ez belekerül kb 700 000Ft-jába, és akkor van egy kb 3évvel idősebb, sokkal szervizigényesebb, nagyobb költséggel fenntartható autója.
Amennyiben kreatívkodik, rárak az E12-esére egy sportdobot, hátsó szárnyat, 16/17es felnit, esetleg kis belső dekortuning stb akkor lehet még jobban jár (3kilóbol megoldható nagyonKB), és nem fogja összetörni sem magát a 200pacival