Kifogások kifogások..
Pár dologgal megint nem vagy tisztában.A leonosok ha nem rajtolsz nagyon jól akkor elvernek ahogy kell mivel 2500-től már mennek mint a a rakéta.Hogy gondolod hogy autópályán tudod csak használni a kocsit 6000 felett?Az azt jelentené hogy ha 3-asban mennél 8250.-es fordulaton akkor mennél 140-nel és azért is büntetnek már ráadásul a rendőr megölne hogy miért nem váltasz már legalább egy 4-est.gy ha ezt alapul vesszük akkor tök jó,mert bizonyos helyeken 70-es táblánál tudnál 1-esben menni padlón pl a váci úton hogy örülj hogy kipörgetted tiltásig a kocsit.Csak fel ne válts,mert akkor nem lesz 6000felett a fordulat és elvész az élmény...
Fehér ts itthon nincs.Talán még a környező országokban sincsen szerintem..
Amiket leírtál azoknak egy része benne van egy ts-ben.Ha cserélsz gátlókat keménynek fogod tartani nagyon a rugókat még meg megértem,de gátlót minek ha csak évi 2-szer akarsz pályázni?Neked nem fog jól esni a macskakő.../ültem egy subaruban múlt héten és olyat még nem éreztem a macskakövön mint ott/.Szóval toronymerevítő szárny,sötétítés,talán még nagyobb felni is van a ts-ekhez ha kifogod.Mondjuk nem tudom minek akarsz 17-eset,de Kiscoro pl pont el akarja adni:-))Szóval ezt is leboltolhatnátok.Semislicket minek ember???Itt mindenki akinek van egy kis esze a legrosszabb gumijait használja azon az évi 2-3 alkalommal amikor pályára megyünk épp egy talin ami remélhetőlegÜdv Misiéknek:-)))talán majd egyszer egy nagyobb ringen akár egy balatonringen is lesz.persze vannak a teljesen hülyék is mint mi páran akik vállaljuk hogy pár másodperc érdekében veszünk sokpénzérttapadós,de gyorsan kopó gumikat arra hogy annyival is job időt menjünk,de ugye Te mint hangoztattad nem akarsz ilyen lenni csak néha kimenni.Ehhez pedig nem kell jó gumi.Az autó és pár kopott nyírható gumi is megteszi.Amúgy ha pályára akarsz jönni az 1-4-el sztem ne költs arra a pár alkalomra 150eft körüli összeget semi slickekre hanem vegyél kopott gumikat.Ha új utcait veszel annak akkorát fog ártani a pályázás hogy lehet félrehúz majd a géped....Ez csak jótanács.
Az hogy Te vezetheted az enyémet azzal picit várjunk még.Ma láttam egy nagy helyre történő 2-ből betolatást
Eddig 2 olyan ember ment vele akinek odaadtam pályán akik közül az egyik egy versenyzőiskola trénere és autósújságíró volt akik az euroringen tesztelnek és egy hasonló karakterisztikájú autót vezet a másik meg egy szintén ugyanilyen autót vezetgető emberke volt jópár év pályázással a hátuk mögött.
Szóval a lényeg az hogy nem akarod Te ezt eléggé,azért is magyarázod meg magadnak ezeket a dolgokat,csak az a baj hogy nincs igazad.Mi csak rádöbbenteni akarunk hogy mi lehet reálisan jó üzlet és mi nem.Nézd Mozsót.Egyben van amit csinált rendesen:-)),de még fék nincs rajta,futómű sincsen.Nem is kell feltétlenül ha megmarad erre a célra akocsi mint most,de Ő is költött eleget és mégsincs vége.Nézd Kiscorot.Tsityut.Zorit,Sckart,Ts888-at akik jelen állapotában tisztelik az autójukat és ha kell odalépnek neki de nagyon durván.Ha nem akkor meg elgurulgatnak kényelmesen közben a csajokat sasolva:-) Pont amiatt amit írsz hogy nincs keret nagyon réncfelvarrottra kellene megalkudnod magaddal hogy akkor nem lesz semi slick meg ültetés meg mittoménmi,de lesz egy igényes és jól használható erős autód amivel meg tudsz lepni másokat is és saját magadat is.Most már tudod milyen vezetni,bár sztem nem tudod még,de sejtésed van szóval ha ezek után is azt szajkózod hogy koni meg rugó meg szűrő meg semi slick meg merevítő az 1.4-re akkor én kérlek meg hogy vedd meg őket,mert itt már csak valami magasabb rendű varázsló vagy sámán tehet valamit az érdekedben:-)