Gurultam lefelé 1 enyhe lejtőn majd 5-ösbe tettem az autót és próbáltam gyorsítani. Furcsa volt, hogy nem gyorsul úgy, ahogy megszoktam, de mivel nem volt rendellenes hangja a kocsinak, nem foglalkoztam vele.
A piros lámpához gurultam üresben. Majd a lámpa zöldre váltott én 1-esbe kapcsoltam, nyomtam a gázt, ahogy szoktam, de a kocsi nem indult. Fordulatszám volt. Azt hittem 3-asba tettem véletlen. Újból 1-esbe tettem, de akkor se mozdult a kocsi. Ekkor már tudtam, hogy baj van. Nagyobb gázt adtam, de nem történt semmi, az alapjárat nem emelkedett, 1szer csak leállt a motor. Újraindítottam, próbáltam megint elindulni, megint lefulladt. 3. kísérletre elindultam szépen lassan. Aztán a kereszteződés közepén lefulladtam, éppen csak lendületből félre tudtam állni. Itt újraindítás után a motorhiba lámpa égve maradt.
A motort újraindítottam, alapjáraton járattam 1 percet, nem ingadozott. Gondoltam félreállok a parkolóba. Sikerült elindulni. A parkolóban újraindítottam, a motorhiba lámpa továbbra is ég. Mivel megnéztem, volt olajszint, volt hűtővíz, olajnyomás lámpa nem világított működés közben, gondoltam, hazamegyek vele lábon. 4 kilométer alatt semmi rendellenes hangja nem volt, ugyanúgy ment, mint előtte.
Hétfőn irány a szerviz. Remélem nem valami végeláthatatlan érzékelőcsere folyamat vár rám.