Szia,
A képen látható két alkatrészt szétszerelni, nagyon alaposan kitakarítani, a vákuumcsöveket ellenőrizni. Mindkettő brutál koszos tud lenni belülről, a járatok képesek teljesen eltömődni.
Szia,
köszi a választ, sajna nem segített.
Az autót ezzel az infóval elvittem a Toyoteam Garage-hoz, kitakarították, EGR szelepet mondtak, de nem az a baj.
Egy kis plusz infó, azoknak, akik a TG-hez vinnék az autót, komment nélkül a tények:
A fórumon találtam hozzájuk kontaktot, leveleztünk, telefonon is beszéltünk, segítőkészek voltak. Mivel a motordadogás csak hidegen tapasztalható, ott kellett hagyni az autót.
Pont balatoni nyaralásra indultam kis családdal, így az autót Pesten leadtam hozzájuk és megbeszélés alapján 6 nap múlva (vasárnap!) mentem érte.
Átnézték, fékcserét javasoltak, így kértem, megcsinálták. A motordadogásra ők EGR szelepet mondtak, takarították, de nem oldotta meg.
Azt mondta a szerelő,hogy majd Józsi hívni fog, mert alkatrész csere nélkül nem lehet megoldani a hibát, de megpróbál keresni bontóban, hogy ne legyen túl drága.
Így egyeztetés után ott hagytam még egy hétre az autót, hogy legyen idő az alkatrész beszerzésre és cserére.
Onnantól sajnos már senki sem keresett az autóval kapcsolatban. Telefont nem vette fel Józsi,SMS-ben értekeztünk többnyire. Egy hét múlva elhozta egy barátom az autót, de nem nyúltak hozzá már.
Amikor én voltam az autóért, azt mondták, hogy a dadogás megszűnt, de csak úgy, hogy lehúzták a valamelyik levegőkábelt.
Sajnos a dadogás ettől nem szűnt meg, sőt kiegészült egy kis fémes zörgéssel. Az autó elején egy fémlemez nem lett visszarögzítve, szerencsére nem hagytam el az autópályán menet közben.
Másik szerelőhöz került az autó, ahol kiderült, porlasztócsúcs hibás a járgány, most vihetem tovább az autót, hogy diagnosztikázzák, melyik porlasztócsúcs és vajon felújítható-e, vagy komplett csere kell.