Elvittem szerelőmhöz a kocsit - mentünk próbakört, utána fel is emelte az autót, megforgatta-megrángatta a kerekeket. Véleménye szerint a jelenség még annyira kezdeti fázisban van, hogy be sem lehet azonosítani, melyik kerék csapágya a ludas. Úgyhogy egyelőre elnapoltuk a problémát - azt mondta, használjam nyugodtan a kocsit, aztán amikor (HA) rosszabbodik, térjünk rá vissza.
Tehát így lesz
VISZONT! Talán páran emlékeztek rá, hogy miután megvettem a kocsit, panaszkodtam a motor viselkedésére: nem jött, hogy elhiggyem, hogy ez tényleg ilyen: hogy kb. 1600-as fordulat alatt gyakorlatilag HALOTT (ezt tényleg úgy kell elképzelni, hogy pl. 20-nál hármasban padlógáz, és SEMMI nem történik). Mint, mondjuk, egy kis köbcentis turbódízel, amikor nem tölt a turbója.
Na, többé-kevésbé meg lettem nyugtatva, hogy ez ilyen. Mert 1.0 és négy henger és 16V és 96 Nm satöbbi. Váltsak később fel/korábban vissza. OK. Megtanultam vele együtt élni, bár teljesen megszokni sosem tudtam - elég bizarr dolog, hogy kicsit is meredekebb emelkedőn (mondjuk, 10 % körülin) 20-as tempónál EGYESBE kell ahhoz visszaqrni, hogy képes legyen megindulni. Tanulóimat is megtanítottam a kezelésére - eddig 65-en vizsgáztak le nálam, ezzel a kocsival.
Szerelőm ma vezette először. És mit mondott az első 100 méter után? "Bammeg, mi van ezzel az autóval? Hát ez nem megy, nagyon xar, ennek nem így kéne mennie!!!"
Na, de szuper... még a végén kiderül, hogy 4 évig szenvedtem vele úgy, hogy tényleg mehetett volna jobban is