A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
A kéziféket hátul állítottuk. Van egy kis szerelőnyílás a tőcsavarok mellett, ott lehet állítani rajta. A karnál csak a magasságát állítom vagy a pofákat spanolom. Most hátul teljesen ráállítottuk, ha többet nyitok a pofákon , akkor már fog állandóan.A ködlámpa gyári. Egy mini relé van a kapcsoló nyáklapjára forrasztva , szépen kattog is. Ettől függetlenül az izzóknál nincs feszültség.
Ugye első ködfényszóróról beszélünk? Hol a kapcsolója és hogy néz ki?
Tévedsz!!!Ez a hátsó ködlámpa kapcsolója!!!Az elsőé van a kéziféknél, és az bizony utólagos, ugyanis az kerül oda! Mondom meg kell keresni a reléjét, ott lesz a biztije is! Ha leírás szerint szerelték be annó, akkor a bal küszöb elején!
A küszöbburkolatot levetted? Azt ott elől ahol a bal láb pihentetője van...
Idézetet írta: Xanyi - 2010.07.10 14:49:07A küszöbburkolatot levetted? Azt ott elől ahol a bal láb pihentetője van...Azt a kis ficakot levettem , de csak pár csatlakozólat találtam. A reléhang határozottan a biztosítéktábla alól jött. Gyárilag hol van az első ködlámpa kapcsolója?
A kocsi Olasz. Magyar leírásban hátsó tárcsafékessel sem találkoztam. Ha van reléhang , akkor még lehet rossz a biztosíték?