Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Probléma a Yarisommal  (Megtekintve 749560 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
  • Autó: Fiat Doblo 2,0 Multijet (bocs srácok)
Probléma a Yarisommal
« Válasz #75 Dátum: 2004.10.08 12:50:11 »
Lehet, hogy Szilvi ezt a problémát is jobban megoldaná?  :lol:  :lol:
Üdv: Kishaver 74

ujferi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Probléma a Yarisommal
« Válasz #76 Dátum: 2004.10.08 12:50:37 »
Midenesetre neked nem kerül pénzbe a csere. Sajnos én már megegyeztem 5 ezerben.
Ami azt illeti nagyon szeretem az autómat és tetszik is, de azért többet vártam a Toyotától. Amikor így összejöttek ezek a dolgok nagyon eldurrant az agyam, aztán mondtam a szalonban biztos pénteken 2 után rakták össze, meg hogy francia. Na ettől kiakadtak azért mert ott gyártják még nem az, meg szigorú minőségellenőrzés van. De azért nem japánok ellenőrzik. Kivácsi leszek a jövőre megjelenő Yarisra. Remélem jobb műanyagokat használnak, és jobban figyelnek a részletekre.

ludus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 193
  • Autó: '04 Yaris 1.0 Terra
Probléma a Yarisommal
« Válasz #77 Dátum: 2004.10.08 12:52:52 »
Idézetet írta: "kishaver"
Lehet, hogy Szilvi ezt a problémát is jobban megoldaná?  :lol:  :lol:


 :D
ludus - '04 Yaris 1.0 Terra

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
  • Autó: Fiat Doblo 2,0 Multijet (bocs srácok)
Probléma a Yarisommal
« Válasz #78 Dátum: 2004.10.08 13:07:00 »
Idézetet írta: "ujferi"
Midenesetre neked nem kerül pénzbe a csere. Sajnos én már megegyeztem 5 ezerben.
Ami azt illeti nagyon szeretem az autómat és tetszik is, de azért többet vártam a Toyotától. Amikor így összejöttek ezek a dolgok nagyon eldurrant az agyam, aztán mondtam a szalonban biztos pénteken 2 után rakták össze, meg hogy francia. Na ettől kiakadtak azért mert ott gyártják még nem az, meg szigorú minőségellenőrzés van. De azért nem japánok ellenőrzik. Kivácsi leszek a jövőre megjelenő Yarisra. Remélem jobb műanyagokat használnak, és jobban figyelnek a részletekre.


Ja ez a " :toy: francia autó" kijelentés valóbban meredek. Én is bepöccennék a helyükbe. Ráadásul nem is tehetnek róla Jean-ék. Azt hogy milyen páralehúzó van a gépbe nem hiszem hogy európai ember határozza meg.

Viszont annál dühítőbb az ügy, mert ugye elméletileg egy japó autó azért olyan drága, mert az alapanyagokat és a beszállítóikat elsősorban nem az ár alapján határozzák meg, hanem a minőség alapján. Meg az is tuti, hogy olyan minőségbiztosítási rendszer van egy francia gyárban is, mint otthon japó honba. Gondoljunk csak bele! Akkor az off Audi TT  on meg magyar?

Szóval dühítő :evil:

Nem is gondolná az ember, hogy egy ilyen kis sz*r alkatrész mennyi gondot tud okozni. Még jó hogy motorikusan nincsennek ilyen bakik? VAGY VALAKI TUD ILYENRŐL?
Üdv: Kishaver 74

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6059
Probléma a Yarisommal
« Válasz #79 Dátum: 2004.10.08 13:17:00 »
Idézet
Veszek a praktikerben ajtó-ablak szigetelő szivacscsíkokat (Tesa) és a műanyagok illesztéseihez odabiggyesztem!


Hi!

Az egy nagyon jó dolog! Nekem a műszerfal tetején lévő hangszórórács alatt van egy adag, mert az zörgött!  :lol:
Xanyi

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
  • Autó: Fiat Doblo 2,0 Multijet (bocs srácok)
Probléma a Yarisommal
« Válasz #80 Dátum: 2004.10.12 13:45:42 »
Senki nem reagál a páralehúzó bajra. Gondolom nincs megoldásotok rá. Én most vettem egy kis szövetet, hogy majd beragasztom. De mivel és hogy. Jó nagy az a páralehózó műanyag, azon gondolkodom, hogy kétoldalas ragasztóval felragasztom, de félek, hogy begyűri majd maga alá, vagy az ablakba vagy az ajtóba, vagy mitudomén hová, még soha nem láttam szétszedve az ajtót.

Hogy lehet kibuherálni azt a kis izét (páralehúzót)? Nam lehet a helyére corollás szuper textil jellegű anyaggal bevont páralehúzót tenni? Simán vennék még akár a :toy:-nál is, ha a bontóba nincs ilyen. Tuti, hogy lehet barkácsokni ilyet.
Üdv: Kishaver 74

-bandi-

  • Vendég
Probléma a Yarisommal
« Válasz #81 Dátum: 2004.10.12 15:15:05 »
Idézetet írta: "yarisMMT"
Az alacsony fordulatos csörgés nekem is jelentkezik mostanság. Lassan olajcsere jön. Lehet 13 ezernél cseréltetem.


Voltál már olajcserén? Mutattad a hangot a szervizben?

Én most pénteken viszem egy profi archoz, a telefonba ö is azt mondta, hogy látatlanban szerinte is a szar benzin okozza a motor csörgését, tankoljak máshol, de majd azért pénteken megnézi a paripát.
Egyébként a MOL-nál tankolok, akármennyire is utálom, hogy "ki akarnak szolgálni", azaz hiénázni akarnak, pont azért, mert azt gondoltam, hogy ott legalább tiszta a benzin.
Vagy ez itt, nálunk a Balkánon hiú remény?

Azért köszönöm a válasz(oka)t!

Bandi

ujferi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Probléma a Yarisommal
« Válasz #82 Dátum: 2004.10.13 07:38:56 »
Ha a páralehuzót ki akarod venni, le kell szedni az ajtó műanyag borítását.Nem vészes, ki kell csavarni pár csavart, majd le kell patentolni a műanyagot, aztán az egész páralehuzós műanyagot egyben ki tudod húzni.
Sajnos nem lehet másikat kapni.Ez van!
Nekem pénteken feltették a fóliát, én már nem vackolok vele.[/list][/list][/code][/quote]

deric

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 168
Probléma a Yarisommal
« Válasz #83 Dátum: 2004.10.15 08:02:39 »
Hali

már megint elkezdett nyikorogni a csomagtartó zár
nem tudom mit lehetne vele tenni már raktam a csavarok alá
rongyot és tökig megvannak húzva és mégis.
Szerintem maga a zár és a nyelv nyikorog
Nem tudtok valami gyógyszert a hangos zenén kívül

Üdv

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
  • Autó: Fiat Doblo 2,0 Multijet (bocs srácok)
Probléma a Yarisommal
« Válasz #84 Dátum: 2004.10.15 09:04:47 »
Idézetet írta: "deric"
Hali

már megint elkezdett nyikorogni a csomagtartó zár
nem tudom mit lehetne vele tenni már raktam a csavarok alá
rongyot és tökig megvannak húzva és mégis.
Szerintem maga a zár és a nyelv nyikorog
Nem tudtok valami gyógyszert a hangos zenén kívül

Üdv


DE nyugtató. :lol:  :lol:

Komolyan: Nem ismerem a problémát, ergo nincs megoldási javaslatom.
Üdv: Kishaver 74

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Probléma a Yarisommal
« Válasz #85 Dátum: 2004.10.15 09:25:07 »
Szedd ki a zárat... :roll:

Hardy

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 398
  • Autó: Corolla Verso 1.8 SOL
Probléma a Yarisommal
« Válasz #86 Dátum: 2004.10.16 19:30:07 »
Idézetet írta: "-bandi-"
Idézetet írta: "yarisMMT"
Az alacsony fordulatos csörgés nekem is jelentkezik mostanság. Lassan olajcsere jön. Lehet 13 ezernél cseréltetem.


Voltál már olajcserén? Mutattad a hangot a szervizben?

Én most pénteken viszem egy profi archoz, a telefonba ö is azt mondta, hogy látatlanban szerinte is a szar benzin okozza a motor csörgését, tankoljak máshol, de majd azért pénteken megnézi a paripát.
Egyébként a MOL-nál tankolok, akármennyire is utálom, hogy "ki akarnak szolgálni", azaz hiénázni akarnak, pont azért, mert azt gondoltam, hogy ott legalább tiszta a benzin.
Vagy ez itt, nálunk a Balkánon hiú remény?

Azért köszönöm a válasz(oka)t!



Bandi


Megvan a csörgésprobléma.
20000km-nél kinyomócsapágy hibáról hallottatok már egy TOYOTÁNÁL :?:  :(
Mindenki ki tudja probálni,hogy az okozza-e.
A motortérben a hűtő mögött van jobbra lent a váltó,elötte a kuplung munkahenger és a kar be a váltóba.Ha alapjáraton megnyomod a kart visszafelé,nem a nyomóírányba(nem is tudnád ujjal)és ha adja azt a csörgő,nyikorgó hangot,akkor ott a probléma.És melegen is tudod produkálni vele így.Először mondták,hogy a kiemelő villa meg a kinyomócsapágynál valami száraz,azt kell megkenni,de később felhívtak,hogy csak ki kéne cserélni azt a csapágyat.Úgyhogy hétfőn váltó szét.... :(  :)
Kíváncsi vagyok....
'06 Corolla Verso 1.8 Linea SOL

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6059
Probléma a Yarisommal
« Válasz #87 Dátum: 2004.10.17 03:37:55 »
Idézet
20000km-nél kinyomócsapágy hibáról hallottatok már egy TOYOTÁNÁL

Hi!
Igaz most értem haza buliból, de azért előszedem az emlékeket és amit tudok leírom...  :lol:  :lol:
Szóval egyszer aszisztáltam egy Fiat Punto II 1.9 JTD kuplungcserénél. Na az nem volt egyszerű! Szóval a lényeg az, hogy a hidraulikus kuplung hátránya, hogy tulajdonképpen a kinyomócsapágy állandóan forog, hiszen az olajjal nem lehet azt a holtjátékot játszani, mint bovdennel! Ezért kellett abban a bizonyos Puntoban is szerkezetet és kinyomócsapágyat cserélni, holott a tárcsa még jónak mondható volt. A kinyomócsapágy kikoptatta a szerkezetnek azt a részét amivel érintkezik... De mindez 120 ezernél...
Ehhez képest az, hogy egy TOYOTA-ban 20 ezernél hangja legyen a kinyomócsapágynak eléggé... Hogy is mondjam? Nem jó!!!  :(

De mikor is csörög? Benyomott kuplungnál vagy felengedettnél? Mert ha felengedettnél, akkor az valszeg nem kinyomócsapágy! Ha benyomottnál, akkor viszont szinte biztos, hogy az!
Xanyi

Zénóka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1463
Probléma a Yarisommal
« Válasz #88 Dátum: 2004.10.17 13:00:46 »
Nekem jelentkezett anno 3000km-nél egy csörgés szerű hang,  felengedett kuplungnál üresben, alapjáraton lehetett jól hallani. Olyan igazi "kuplung" hangja volt. Rendeltek tárcsát+szerkezetet aztán kuplung leszed. Akkor jött a csoda: Nyeles tengely (amin a villa mozog egy laza illesztésű műanyag persely segítségével) csont száraz volt. Ezt jó vastagon bezsiroztuk mármint a tengelyt (autószerelő iskolában ezzel kezdik az első órát) és azóta minden tökéletes (185000km).
A francia összeszerelésről ennyit. Nem biztos, hogy nálad ez a hiba, csak egy ötletet adtam.


Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6059
Probléma a Yarisommal
« Válasz #89 Dátum: 2004.10.17 17:56:57 »
Ez így van! Ha felengedett kuplungnál jön a hang, akkor a nyelestengelynél kell keresni a hibát...
Xanyi