Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Probléma a Yarisommal  (Megtekintve 1026974 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

zyben

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Autó: Toyota yaris 1.0
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6825 Dátum: 2017.10.19 21:49:19 »
Üdv.

Szeretnék érdeklődni, hogy yarisnál találkozott-e már valaki P0420 as hibával? (Katalizátor-rendszer hatékonyság határérték alatt) Az autó 1.0 ás 2005-ös. Mindenki mást mond. A katalizátor csere nagyon drága, bíznék benne hogy nem az ment tönkre. A hiba visszajön törlés után. Nem rövidtávon használom a kicsit. Köszi a segítséget előre is.

rezsofriedrich

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 771
  • ficere
  • Autó: Yaris II-2007, 1,3 terra
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6826 Dátum: 2017.10.20 12:51:48 »
Üdv.

Szeretnék érdeklődni, hogy yarisnál találkozott-e már valaki P0420 as hibával? (Katalizátor-rendszer hatékonyság határérték alatt) Az autó 1.0 ás 2005-ös. Mindenki mást mond. A katalizátor csere nagyon drága, bíznék benne hogy nem az ment tönkre. A hiba visszajön törlés után. Nem rövidtávon használom a kicsit. Köszi a segítséget előre is.

Ugyanazt írnám, mint az Index-fórumon...  :devil:
Wartburg de Luxe 1987-1989
Toyota Corolla HB 1,2 12 Valve 1989-2000
Toyota Yaris I 1,0 Sol 2000-2007   (román polgártárs totálkárrá alakította)  :-(
Toyota Yaris II 1,3 terra 2007-?   :-)

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1016
  • Autó: '10 Toyota Avensis Wagon 1.8 Sol T27 '99 Toyota Yaris 1.0 VVTi Linea Sol P1
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6827 Dátum: 2017.10.20 13:29:49 »
Üdv.

Szeretnék érdeklődni, hogy yarisnál találkozott-e már valaki P0420 as hibával? (Katalizátor-rendszer hatékonyság határérték alatt) Az autó 1.0 ás 2005-ös. Mindenki mást mond. A katalizátor csere nagyon drága, bíznék benne hogy nem az ment tönkre. A hiba visszajön törlés után. Nem rövidtávon használom a kicsit. Köszi a segítséget előre is.

Találkoztunk már...
'10 Avensis Wagon
'99 Yaris 
ex: '04 Avensis Wagon

zyben

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Autó: Toyota yaris 1.0
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6828 Dátum: 2017.10.20 20:40:20 »
1000 hála és köszönet az index fórumon leírtakért.  Az elektronikus "modifikációt" én biztos nem tudom megoldani, viszont a mechanikust nagyon jó hogy írtad. Azóta már le is gyártották nekem a kiemelőt. Remélem jók lesznek a méretek. Még nem érkezett meg hozzám. Azért tettem fel itt is a kérdést, ha esetleg azzal nem oldódik meg, hátha van itt akinek még van ötlete.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4101
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6829 Dátum: 2017.10.20 21:09:39 »
1000 hála és köszönet az index fórumon leírtakért.  Az elektronikus "modifikációt" én biztos nem tudom megoldani, viszont a mechanikust nagyon jó hogy írtad. Azóta már le is gyártották nekem a kiemelőt. Remélem jók lesznek a méretek. Még nem érkezett meg hozzám. Azért tettem fel itt is a kérdést, ha esetleg azzal nem oldódik meg, hátha van itt akinek még van ötlete.
Ha a kiemelő nem oldja meg, akkor még meg lehet nézni mondjuk MS509 Maxiscan-el hogy milyenek a hátsó lambdaszonda értékei és hogy az alapján van-e értelme forrasztgatni, de ha a kiemelő nem segített, akkor lehet elkezdeni barátkozni a katalizátor árakkal. Ha kicsit is rokonlelkű a T25-el, akkor érdemes utángyártottak helyett a gyári árlistát nézegetni, feltéve hogy csak egyszer akarod cserélni.
Esetleg ha vegán homeopátia hívő vagy, akkor tudunk speciális katalizátor-távenergiát küldeni a monitoron át. :D

surlaci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Autó: Toyota Yaris 2006
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6830 Dátum: 2017.10.22 09:22:37 »
Sziasztok,

Toyoata Yaris 2006-os automnak nem müködik a a digitásil órája,tudótok valami jó ötletet hogy mi lehet a probléma?

Thomas

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 149
Toltes
« Válasz #6831 Dátum: 2017.10.25 10:32:59 »
Sziasztok!

nem adom fel hatha valaki velemenyezi az irasomat:-
Sziasztok!par hete tapasztaltam a kovetkezot es azota is fennall a jelenseg:
pl. megkozelitve egy korforgalmat visszavaltaskor a fenyszoro fenyen is lathato a csokkeno fenyero a valtas ideje alatt es 12.6V esik vissza...alapbol 14.1V tolt a generator ami stabilan jelen is van utazas alatt, tompitott lampa es abkakfutes mellett is minimalis a csokkenes ,tavolsaginal lemegy 13.5 kornyekere.Toltes lampa sosem gyulladt ki meg az emlitett valtasok alatt sem.

Esetleg valami tippet tudtok adni a leirtak alapjan?
Thomas

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1016
  • Autó: '10 Toyota Avensis Wagon 1.8 Sol T27 '99 Toyota Yaris 1.0 VVTi Linea Sol P1
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6832 Dátum: 2017.10.25 14:31:23 »
Alapjáraton van mért értéked?
Visszaváltáskor... az nálad mit jelent, a tengelykapcsoló-kuplung a váltás idejére van kinyomva, és motorfékezel is... avagy "nőiesen" (bocs csajok) végig kinyomva és a motor a lassítás alatt végig alapjáraton ketyeg.

Szerintem normális, hogy terhelés nélküli motornál-alapjáraton a fények is halványodnak.
'10 Avensis Wagon
'99 Yaris 
ex: '04 Avensis Wagon

Thomas

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 149
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6833 Dátum: 2017.10.26 09:21:19 »
Hello
a kerdes jogos .....
pl. 4dikben 2e fordulat korul hagyom gurulni az autot gaz nelkul majd visszavaltok 3asba nem noi modszerrel tehat a kuplung kizarolag a valtas ideje alatt van kinyomva es a fordulat kb. 3e kore megy fel.a jelenseg kizarolag a valtas ideje alatt jelentkezik.nem kizarolag vksszavaltasnal tudom produkalni,de akkor jobban visszaesik es szinte minden alkalommal.
alpjaraton 14-14.2  a toltes es tompitott ,belso ventillator és ablakfutes mellett is stabil 14v ......
 csatolok majd kepet a feszultsegesesrol es idejerol...

Alapjáraton van mért értéked?
Visszaváltáskor... az nálad mit jelent, a tengelykapcsoló-kuplung a váltás idejére van kinyomva, és motorfékezel is... avagy "nőiesen" (bocs csajok) végig kinyomva és a motor a lassítás alatt végig alapjáraton ketyeg.

Szerintem normális, hogy terhelés nélküli motornál-alapjáraton a fények is halványodnak.

Kijavítottam az idézetet, máskor figyelj, hogy abba ne törölj bele! Köszi! :)
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.26 10:22:25 írta Nagycitrom »

BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
  • Autó: Yaris I. d4d
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6834 Dátum: 2017.10.26 18:23:04 »
Többféle alapjárat van, emelt hideg és egy alacsony bemelegedett. Ha elvett gáznál kuplungolsz a motor nem kap naftát, ahogy a 1000 fordulat közelébe leesik újra elkezd befecskendezni, lehet egy pillanatra túl mélyre esik a fordulat?
Kérdés lehet, hogy hideg motornál is csinálja-e?

Thomas

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 149
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6835 Dátum: 2017.10.27 07:25:28 »
Megfigyelem es visszajelzek...
Többféle alapjárat van, emelt hideg és egy alacsony bemelegedett. Ha elvett gáznál kuplungolsz a motor nem kap naftát, ahogy a 1000 fordulat közelébe leesik újra elkezd befecskendezni, lehet egy pillanatra túl mélyre esik a fordulat?
Kérdés lehet, hogy hideg motornál is csinálja-e?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
  • Autó: 2005.12. Mazda5 CD TX 2005.02. Toyota Yaris Sol 1.3vvti
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6836 Dátum: 2017.10.27 09:27:28 »
anno a kis corim egyik télen csinált ilyet h benyomott kuplungpedálnál majdnem lefulladt... fojtoszelep takaritás megoldotta a dolgot!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

kakadukak

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Autó: toyota yaris II
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6837 Dátum: 2017.10.29 10:52:22 »
Sziasztok,

Toyoata Yaris 2006-os automnak nem müködik a a digitásil órája,tudótok valami jó ötletet hogy mi lehet a probléma?
Üdv! Ha a müszerfel jobb oldalán található kijelzőröl van szó akkor /idő hőfok fogyasztás/ nekem is hasonló hibám volt. Ki kell bontani az egész kijelzőt .A műszerfal szétszedéséről van fent videó.A kijelzőt 2 db csavar fogja,és 2db csatlakozó.Utána ki lehet buktatni, és szétszedni.A kis panelt csak ki kell húzni a csatlakozóból .A nagy panelt a kijalzővel egy szalagkábel köti össze plusz csavarok .Magát a kérddéses kijelzö szintén csak bele van dugva a csatlakozóba ezt sestleg visszanomni hogy nem e csúszott ki. Nekem a nagy panelon volt a hiba. Van egymás mellet vagy 6db tanzisztor annak az egyik lábát engedte el a forrasztás. Ez egy 2006-os II 1.3 as yaris.

MrLongfield

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Autó: Toyota Yaris 1.3 Linea Sol
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6838 Dátum: 2017.11.03 09:18:24 »
Sziasztok!

Pár kérdésem lenne a tapasztalt Yarisosokhoz:

- vezérlés cserével volt már dolgotok? (2003-as Yaris 1.3) A szerelő azt mondja, majd meghallom, ha gond van, meg jelzi a hibát a műszerfalon is valami. Immár 200.000 km-hez közelít a futásteljesítmény, és még egy darabig szeretném használni a kocsit, az elmúlt négy évben is is remekül szolgált.
- mi a helyzet a vízpumpával? ugyanis a hőmérséklet csökkenésével alkalmanként fütyül a vízpumpa alapjárathoz közel, pedig már a kocsiban legalább négyszer volt cseréve, ebből egyszer én cseréltettem(Toyota márkaszervizben). Más is tapasztalta?
- 195/60 r14-es vagy 185/65 r14-es gumi járható út egy futómű beállítás követően? Érdemes ezzel játszani?

Válaszotokat, tanácsotokat előre is köszönöm!

Thomas

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 149
Re:Probléma a Yarisommal
« Válasz #6839 Dátum: 2017.11.03 14:49:00 »
amennyire figyeltem hideg motornal nincs a jelenseg,a fenyszoro fenyerejen sem veszek eszre ingadozast.
Többféle alapjárat van, emelt hideg és egy alacsony bemelegedett. Ha elvett gáznál kuplungolsz a motor nem kap naftát, ahogy a 1000 fordulat közelébe leesik újra elkezd befecskendezni, lehet egy pillanatra túl mélyre esik a fordulat?
Kérdés lehet, hogy hideg motornál is csinálja-e?