Na, örülök, akkor eddig egyről beszélünk
Én sem kötekedni akarok, hidd el!
Azt gondolom, hogy a használat folytán a mechanikai sérülés előbb-utóbb természetes, elsőre a legvalószínűbb, legterheltebb esélyes maga a kapcsoló. Utána következik a NYÁK lap, a vezetékfolytonosság, a forraszok épsége. Ezek is sérülhetnek, és nem könnyű pontosan behatárolni a hiba helyét.
Én átforrasztottam az IC lábait is az enyémben. Tokon belül meg nehezen képzelhető el sérülés az IC-ben. Az egész NYÁK-ot semmi sem tartja belül nálam, egyszerűen a tok fogja közre, billeg, vetemedik, előbb-utóbb valami elpattan rajta.
Persze egyszerű kicserélni, nem azt mondom, ha lehet, én is azt akartam (volna). Az enyémhez sajnos nem találtam semmit, utólag beépített cucc, semmi dokumentáció. Tanítás szóba sem jön. Nem másolják a közelben (mert a tartalék még ép volt), egy riasztós vállalta telefonban, de ugyanazt csinálta volna, mint én, akkor meg próbálkoztam vele tovább. Kis rádió SW (!) hullámsávon jelezte, hogy ad, szóval volt remény
Az autóban levő vevő pont a fentiek miatt valószínű, hogy jó. Miért sérülne, nem nyomkodják, ott bennt lapul, és figyeli a jelet. Nem is gyanakodtam, hogy a vevő krepált volna be