Ha azt hiszed, hogy a többi gyártónál jobb a helyzet... hajrá.
Az az igazság hogy így 55 évesen, 37 év vezetés alatt volt már néhány autóm. A Toyotába egy Suzuki Sedanból ültem át 7 év után, úgy, hogy az autót csak a kötelező szervízekre kellett vinnem. Előtte hajtottam egy Opel Astrát 6 évig, egyszer volt szervízben a kötelezőkön kívül, amikor megtaláltak hátulról. A négyütemű Trabim is bírta szervíz nélkül négy évig, amíg le nem cseréltem. Előtte használt kocsijaim voltak, azokkal valóban jártam a Canossát, meg a do it yourselfet, de ha használtat vesz az ember, erre fel is készül lelkiekben. Itt is tanultam egy csomó dolgot, ezért bizonyos egyszer már próbált és megszenvedett típusokat soha többet nem vennék.
Ezért volt furcsa számomra, hogy egy olyan csatlakozónál ami állítólag gyárilag vízhatlan, úgy málik szét a műanyag, mint a bakelit foglalat egy régi lámpában.
Ennek a csatlakozónak nem lett volna szabad szétporladnia, ha nem anyaghibás. Ha viszont anyaghibás, akkor nem ez lett volna szerintem a korrekt elintézés. Nyilván a cégnek így egyszerűbb, olcsóbb, de biztos hogy én ezek után a Toyotát senkinek sem fogom ajánlani. Mivel az ismerőseimmel és az üzleti partnereimmel is beszéltem az esetről a tanácsukat kérve, nem a legjobb reklám
a story a cégnek. Egy fecske ugyan nem csinál nyarat, de ebben a piaci helyzetben szerintem nem tesz jót a negatív reklám.
Tudom hogy nem a Ti feladatotok megoldást találni az ügyre, csak a figyelmeteket szerettem volna felhívni erre a hibaforrásra. Vajon hány csatlakozónak kell szétmálnia, hogy visszahívás legyen belőle. Az elektronikus gázpedál hibánál egy család halála váltotta ki a visszahívási hullámot, remélem az ABS hiba miatt nem kell valakinek meghalni, hogy a gyár felfigyeljen a sz@r anyagra.
Xanyi, Te véletlenül nem a Toyotánál dolgozol?