Nem tudom, hogy van-e olyan Merci, amiben 6 évesen motort cserélnek 2-3 deci olajfogyasztás miatt. Az eredeti kérdésed az volt, hogy van-e a Toyotán kívül olyan márka, amiben kicserélnek egyáltalán bármit, gariidőn túl. Mondtam egyet, ami biztos ilyen. Mert figyelnek az image-re, ahogy a Toyotának is figyelnie kell rá.
Figyelnek is, hiszen sokmindent bevállalnak gariidőn kívül. (pl. ne menjünk messze, Ti is féláron kaptatok fényszórót). De ez azért van mert ahogy Merci, úgy a Toyota is figyel az image-re, nem pedig azért, mert kötelességük. Ezért nem értem hogy jön ide a fogyasztóvédelem
Most egy olyan autóról beszélünk, amit nem Toyota szervízben szervízeltettek, tehát bevétele ebből nem igen volt a TMH-nak. Mégis bevállalná a motorcsere felét!!! Szerinted ez nem korrekt?
Akkor ezekszerint nincsenek egyedül, a Merci is ilyen korrekt, bár nem egy árkategória
Nem mondtam, hogy hülyeség a karbantartást márkaszervízben végezni. Nem az; mi is oda hordjuk az Avét, maholnap 7 évesen. Tehát nyitott kapukat döngetsz
Nem is konkrétan rád gondoltam, csak általános felfogás!
Amennyiben vezetői hiba áll a háttérben, akkor az nyilván egész más megvilágításba helyezi a dolgot; nade mégis mit kell csinálni egy 33 ezret futott motorral ahhoz, hogy ilyesmi bekövetkezzen?
Például 110-nél 4 helyett 2-be kapcsolni. Pár ez hajtókartörést eredményez, de ugye a konkrét hibát nem ismerjük.
És azt sem tudjuk, hogy a Ford szervízbe át is nézték az autót, vagy csak egy gyors olajcsere volt... Utángyártott szűrővel esetleg, ami ha ócska okozhat is akár ilyesmit. Jah tényleg, utángyártott szűrő... Milyen méltányosságról is beszélünk???