Azt kérdezném, mennyire gond az, ha hidegindításnál (reggel, garázs nincs) kék füstpamacs jön ki? 2006-os d4d-ről van szó, 50e-km-el. Amióta megvan, új kora óta csinálja. Ez normális dolog?
A másik kérdésem az, hogy mikor igazán hideg van (-5 és ettől hidegebb) akkor úgy indul el reggel, hogy kicsit dadog az első pár mp-ben (minimálisan fel le ingadozik az alapjárat, olyan mintha le akarna állni, vagy inkább mint amikor kihagy a gyujtás benzinesnél, ehhez lehetne hasonlítani legjobban). Ez a hideggel arányosan "súlyosbodik". Aztán már stabilan ketyeg. Ez gond, vagy ez ilyen? Ezt is azóta csinálja mióta megvan.
Akkor válaszolok magamnak, hátha valakinek még jól jön.
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Tájékozódtam a kérdésekben, és a kék füstpamacsra azt mondták, (hivatalos forrás) hogy ez nem gond, olyankor (hidegindításnál) bedúsít a rendszer. Ezért nyomja ki a kéket. (remélem tényleg így van, és nem csak lerázásból monták) Mondjuk ilyet láttam töb új OFF dízelnél is...
A másik dologgal az a szitu, hogy állítólag ez a motorelektronika miatt van, nem gond, elmegy ez így sokáig. Ezt már módosította a gyár, és a későbbi évjáratoknál nincs ez a darabos hidegindítás. Ezt csak gariban tudták volna orvosolni. (enyém már 4 éves) Ha meg akarom csináltatni, akkor az fájdalmas összeg, és nem ér annyit. Ezt közölték.
Namost a kérdés, tényleg nem lehet ezt már garin kívül( jótállás, vagy valami) orvosolni fájdalommentesen??? Elvégre ez típushiba, ami javításra került a későbbi évjáratoknál.
Ebben tud valaki használható infóval szolgálni?