Amikor átvettem az autót, pár napra rá felhívtak, egy csomó mindent kérdeztek, mennyire voltam/vagyok elégedett. Sok kérdés magára az értékesítõre vonatkozott, gondolom a nyilvántartásukban pontosan megvan melyik ügyféllel ki foglalkozott, így ha valakire több helyrõl negatívabb értékelés érkezik, gondolom a körmére néznek.
Más. Rövid használat után észrevettem hogy egyenesmenetben a kormány nem egészen középállásban van. Egy pénteki nap záróra elõtt vittem be a szervizbe, ahol állítottak rajta azzal, hogyha ezután sem lesz jó, akkor hozzam vissza bármikor. Hát a gyors állítás nem lett tökéletes így visszavittem egyik reggel, akkor nem is kellett várnom míg elkezdtek foglalkozni vele. A szerelõ 2x is állított, kipróbálta, majd maga a szervizvezetõ!! ment vele egy kört és állítatott még rajta. Most már középen van, idáig maximálisan elégedett vagyok a szervizzel. Ja, és bent lehettem a szervizben is, megnézhettem hogyan csinálják.