Majdnem. De azért az egész bakot nem kell levenni, elég ha a karosszéria nyúlványán lévõ csavarokat veszed ki, és az olajteknõ alá emelõt teszel (persze az olajteknõ és az emelõ közé egy fadarab sem árt). Addig emeled a motort, amíg a bak annyira el nem emelkedik a karosszériától, hogy ki tudd bujtatni a szíjat.
A sipolás passz. Biztosan onnan jön? Nagyon becsapósask tudnak lenni ezek a hangok a motortérben.
Köszi a tanácsot. Jó ötlet. Kell vennem egy ékszíjat mert kicsit repedezett a belsõ -csíkozott- oldala, meg kell vennem 2 elsõ lámpabúrát mert eléggé megsárgult már a müanyag.
A sipolást egy csõvel próbáltuk kihallgatni. Tényleg jól kihozta a hangot -csak nem túl pontosan-, mert meg voltam gyõzõdve róla, hogy a generátor...,de bebizonyosodott, hogy nem az.
A motor hátulja -utastér felõli része- felõl hallom a dolgot, de már semmiben sem vagyok biztos.
Hogyha alapjáraton megy a motor akkor szépen cincog és ha gázt adok egy pillanatra -amíg erõlködik a motor- abbahagyja, de ha felpörgött akkor megint csinálja. A fordulat függvényében egy kicsit változik a tónusa, de nem számottevõen. Vagy megmutatnom szerelõnek, vagy nem foglalkozom vele, még nem tudom...a kocsi ugyanúgy mûködik ahogy eddig és a hang sem túl "kóros".
Kissé tanácstalan vagyok.
(hó végén egyhuzamban kell mennem kb 500km-t nem szeretném ha valami baja lenne...bár nem szoktam hajtani a gépet, csak 90-100 körül.)