Igazából itt Pesten nem nagyon lehet kímélni a verdát. Most útfelújítás van, és 500m-ként van valami, amit kerülni kell, szal ott minden nyomatékra szükség van. Aztán van 1 forgalmas kereszteződés 600m-re a háztól, ott ki kell lőni, nincs mese, és illik minél hamarabb elérni az 50-et, hogy ne villogjanak le. Szal emiatt én 3000-3200nál húznám meg a határt a kék alatt. Aztán ha elalszik, akkor már elfelejtem, hogy mióta nem ég, ezért néha befigyel 1-2km-el utánna 1-1 4000, de nagyon ritkán. Általában 2800-3000 körül szoktam váltani, ez kell a dinamikus közlekedéshez. Igazából nagyon ritkán forgatom el a kocsit. Van tőlünk nem messze vidéken 1 kereszteződés, aztán ott nehéz felmérni a szitut, és ott előfordul, hogy 1. 2. fokozatban 4500ig nyomom, hogy a mögöttem érkező ne morogjon annyira. Multkor 1 Cori kergetett, de nem hagytam magam, 110ig nyomtam, aztán ő se akarta erőltetni a dolgot, aztán meg lelassultunk, mert jött a magyar aknamező.