Sajnálom, és a gáz ilyenkor még az is, hogy egy vicc az az összeg, amit a roncsért kínálnak.
A T25-ös az biztos, hogy egy hatalmas komfortbeli, minőségbeli és biztonsági ugrás lesz a T22-eshez képest (nekem párhuzamosan 4 évig volt meg mindkettő, így szinte heti többszöri rendszerességgel ültem az egyikből át a másikba). 7 légzsák (van, aki 9-nek számolja, csak tudnám miért
), TRC, VSC - ezekről a T22-esek nagy része nem is álmodhatott, csak a legerősebb 2 literes benzines esetében járt (de térdlégzsák ott sem volt, és persze sose legyen rá szükség
).
Az olajevés pedig sajnos csak idő kérdése, mindegyik motornál valószínűsíthető, hogy a probléma elő fog jönni valamikor.
A 2 autó valóban Sol felszereltség (bár Elegant-nak van hirdetve, de abban fabetét volt, szóval a pontos megnevezésük Sol Technik), ami már bőségesen el volt látva extrákkal (leghasznosabbak ezek közül szerintem az elektromosan behajtható külső tükrök, az első kartámasz, Aut 2 zónás digit klíma, no és persze a fényre sötétedő belső visszapillantó tükör - ezen extrák szintén nem voltak elérhetők a T22-eshez). Illetve még egy csomó egyéb apróság.
Árak tekintetében pedig ugyebár az egy dolog mit mennyiért hirdetnek meg, és másik, hogy azon az áron meddig lesz fent. Illetve hasonlóan nem az évjáratot vagy a megtett km-et kell nézni egy használt autónál, hanem az állapotot.
Az elsőnek szerintem nincs elszállva annyira az ára, persze ez még erősen a gyártás elejéből származó példány, amikor is előfordulhattak kezdeti konstrukciós hibák (ilyen volt pl a párásodó lámpa), illetve az elején az itthon forgalmazott autókban valamiért nem volt alapáras a VSC és a TRC sem (még az 1.8-asban sem), de ezt a 2003-as év végére "orvosolták".
A másodiknak - ha alufelni is lenne az autón - talán értelmezhetőbb lenne az ára, de gondolom alku belefér itt is - illetve ha jól rémlik az egyik fórumtárs mintha dolgozott/dolgozna ennél a kereskedésben, ő talán többet tudna mondani az autóról.