A Multit, mert az való a vvti-be.
Fura, a Toyota benzin motorokhoz API minősítés van előírva. Az 5W30 Multinak pedig még az Eneos állítása szerint sincs API minősítése.
Pedig az Eneos is trükközik a minősítésekkel, akárcsak az LM. Amikor utoljára néztem nem szerepeltek a megadott termékeik az érvényes API listán.
Aki meg akar felelni a Toyota előirásainak az a PH-t választja. Újabban a Toyota nem köti ki a magassabb HTHS értéket, de az eredeti gépkönyvekben még szerepel ez a megkötés. Ebből kiindulva megfelelő még a PH S, és ugyanezen analógia alapján használható a szintén vékony LM TT4300.
A TT4300 -at és a Sustinát műszaki tartalom szerint nem igazán lehet egylapon említeni, így nem is érdemes hasonlítgatni őket egymáshoz.
A TT4300 csak HC olaj, ahogyan ebben a kategóriában sok más 3+ os olaj is.
A Sustina valóban kisebb zajcsillapító hatással rendelkezik, erről vmikor Töröksultán cartársnak volt vmi belsős információból származó magyarázata.
Bepi, ha jól emlékszem a Te autód a TGMO olajat jobban ette mint a többit, pedig az sem egy rossz olaj. Szerintem túl sok változó van ebben az olajtémában ahhoz, hogy általánosítani lehessen. Egyik motornak és a gazdájának ez jön be, a másiknak a másik. Én pl. 5W30 at saját autóba soha nem teszek, csak fűnyíróba.-)