És akkor mi van ha igaz, nekem már így is soknak tűnik.
Nagy valószinüséggel szerinted meddig mehetnek el hiba nélkül.
Szerintem alapvetően 2 dologtól függ:
1.
Eddigi használati körülmények (stílus, helyszínek aránya, szervizelés)
2.
Ezutáni használati körülmények (stílus, helyszínek aránya, szervizelés)
Ha nem ismerjük az eddigi körülményeket, de legalább az autó hiteles szervíz múltját, akkor lutri, de érzésem szerint 250-300 000-ig nagyösszegű, nem tervezett hibára én nem számítanék. De ez nem jelenti azt, hogy addig ne kellene a gyári előírt karbantartásokat elvégezni, ami az előzőektől függetlenül is pénzbe kerül.
Ha ismert az autó előélete, netán közvetlen ismeretségi körünkből származik, valamint tudvalevő, hogy autópályán, ideális körülmények között ment bele ez a km mennyiség, akkor én még szinte újként tekintenék rá, max bejáratottként. Esetleg porlasztócsúcsokat UH-tisztíttatnám, EGR szelepet tisztíttatnám, DPF-et tisztíttatnám és minden folyadékot lecserélnék. A továbbiakban, pedig prémium gázolajat tankolnék bele. Ne4m szabad, hogy ezek mellett ennek a motornak más baja legyen.
De itt nagyon sok a hirdetés alapján a "ha"...