Minden jó, ha a vége jó.-)Bp-en én a Superben bízom.
A gyári Toyota-Denso olajszűrő nagyon jó minőség, de nem olcsó. Mivel az olajszűrők paraméterei széles skálán mozognak, összehasonlításuk nem labor körülmények között nehézkes, én nem kockáztatok , csak gyárit használok. A klubban többen a MAN termékeire tették le a voksukat.
A kötelező szervizt 4+ akcióban érdemes igénybe venni, annak aki nem akar vacakolni a külön olaj beszerzésével.
A gyári 5W30 TMGO ( gondosan titkolt tulajdonságokkal rendelkező) olajnál olcsóbban beszerezhető azzal megegyező vagy jobb minőségű, magasabb teljesítményszintű olaj.
Kulcsba szereztem is kis gumi gombsort, nagyon vékony, jó lesz ez simán befér majd szerintem, este megcsinálom.
De ha tudok gyári bontottat szerezni majd azt is beszerzek tartalékba, ha már írtam 5-6 bontósnak
Köszi a tippet, közben 2-3 haver is őket ajánlotta, de ha más is tud megbízható jó Toyota szervizt ajánlani BP-n akkor elfogadom azt is, de ide már bejelentkeztem most Szerdára 14:00 viszem is a gépet a teljes átvizsgálásra.
Alapjárat ingadozik picit amúgy 1000 szépen szól minden, de ahogy melegszik le-le megy 8-700 körülre talán és ott kezd picit rezonálni a kocsi (szervizes emberkét meg is kérdeztem gyorsan) azt mondja, 2.0L-nél szokásos "probléma" lehet koszos az alapjárati motor és ki kellene takarítani (azt már csináltam én is a Hondámon nem nagy dolog, megnézem majd ennél is v Szerdán megnézetem, ha már úgy is viszem), másnak is van/volt hasonló problémája?
Picit a gázhoz nyúlok akkor felugrik beáll 1000-re és aztán lemegy megint picit rezonál.
Másik dolog, hogy a kesztyűtartó mögött cicergés/karistolás féle hangot hallok, ott van a pollenszűrő vagy mi azt tudom, meg gondolom ott jön be a levegő ott a ventilátor is lehet valami (falévél) mégis csak bekerült és az csörög ott, vagy mi lehet még, benézek majd mögé én is azért?!
Érdekes, mert ha jól figyeltem indítás után semmi hang, fűtéshez sem nyúlok és ahogy melegszik a kocsi úgy jön elő a hang...
Olajba ki mit ajánl, ha vinni akarok? Castrol/Eneos/Motul stb?
Bár ez mindig hülye kérdés, mindenki mást használ, más a jó, én az előző Hondámba Castrol Magn. nyomtam az mostaniba Eneos egyikkel sincs semmi gond egy cseppet nem fogyaszt 6-8000km/periódusok között.
Gyári szűrőt hol kapok, mert nézem a neten, de nem igen látok... árban mennyi? Gyárit vennénk inkább, én is csak a gyárit tolom a Hondába bár az 2-2.5k nem pénz, de ha itt a Bosch/Mann 2-3e akkor gondolom az sem került többe.
Köszönöm