Átkanyarítottam ide a Kartacs kollégának szánt infófolyamot.
Kicsit ránéztem
erre a példányra szigorúan csak a fényképek alapján.
Hát, húúú. Ebben az állapotban, ezzel a km-rel enyhén túl van árazva.
1. Törött volt az eleje és hátulja is, mert:
- első lökhárító nincs a helyén, nem illeszkedik sehova sem rendesen
- motorháztető jobb oldalsó éle és a jobb sárvédő felső éle nem igazán futnak jól
- bal hátsó lámpa alatti kis elem nyomott + színeltérés
- hátsó lökhárító illesztési probléma jobb hátul
- csomagtérajtó vs. hátsó sárvédő illesztési él a jobb hátsó lámpa felett
- nekem a bal hátsó ajtó hátsó éle sem teljesen vág egybe a c oszloppal és folytatásával a küszöbig.
2. Horpadások (jégverés?) a bal első sárvédő szélvédőhöz közel eső sarkánál
3. Újrabőrözött kormány és váltószoknya (ekkora futásnál egyébként még normális is lehet)
4. Sava Eskimo téligumik teljesen nem váltóméretben (195/60 R16) +4,0 %-os kerületbeli eltérés, és ráadásul "C" jelzésű kisteherre valók az abroncsok (terhelési index 97-99 a gyári 91 helyett)
5. Falra mászok ettől a semmire sem alkalmas, rövid tuning antennától. A sajátomat is most cseréltem vissza gyárira, mert az előző tulajnak is jobban tetszett egy rövidke kis sz.a.r.
Mindezek ellenére, ha törések javítása körül nincs nagy tákolás (mert pl. az első sárvédők hátsó-alsó végződése szépen simul, ez itt gyakran eláll, nekem is.) és gépészetileg egyben van, akkor jó vétel lehet...
850.000 Ft-ért...
Nem 1.250.000 -ért.
BF