Én nem tudok róla, hogy a Toyota esetében létezett volna ilyen extra, hogy "motormegjelölés nélkül" - ahogy mondjuk egy Skodánál ez lehetséges. Azaz a gyár kapuin elvileg mindegyik "nagy motor" motormegjelöléssel gördült ki.
Szóval hacsak nem a márkakereskedésben "kaparták le" róla, vagy a tulaj otthon mondjuk egy csavarhúzóval, akkor elvileg kellene lennie rajta (a ráncfelvarrás utáni 2 litereseken is mintha lett volna, csak a 2.4-eseknél nem szoktam ezt látni
).
Nekem sem ajánlotta fel a márkakereskedés, hogy ha nem kérem akkor nélküle helyezik forgalomba. ![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)
Persze minden lehetséges, ebben nem vagyok illetékes, csak a sok Avensis, amit az utakon/hirdetésekben látok, azok nagy többségén ott van a hátulján a "2.0".
Akkor lehet egy 1.6-os motor figyel benne. Hisz bármi lehet.
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
De komolyra fordítva a szót. Nem hinném, hogy vmi lett is volna az 5. ajtóval. A feliratot sem kaparhatták le, mert azért annak szeritnem lenne nyoma.
Az 5. ajtó üvegében is benne van az autó rendszáma, az üveg tartalmazza az ablaktörlő és a 3. féklámpa körüli fűtőszálat is, ami ahogy tudom - mint az első szélvédőnél - csak az Exe-hez járt. Illetve, ha gond lett volna hátul és fényezték volna, akkor csak kimutatta volna a mérő, illetve talán sem az ajtón, sem a lökhárítón nem lennének karcok. De sajnos van.
Megnéztem a hahu-n. A 15db 2.0 benzinesből 4db-nál nem láttam motorjelölést, amire azt mondanám a képek alapján, hogy nem vszínű, hogy törve volt a feneke.
Lehet mégis létezett ilyen, hogy kérhették ne legyen motormegjelölés?
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)