Szerelom 15 eve opelt szerel o a legjobb ember itt, szoval holt biztos.
B vectrabol volt orosz piacra szant karbis, ami minden octannal szinte elment.
Par nyalanksagot mondott es a toyotamat is o tartja karban.
Helló!
Nem akarom szétoffolni a topicot, ide többet nem is akarok egy G Astráról írni.
A konkrét autó egy 98-as G Astra volt, ami X20XEV típusú motorral volt szerelve. (Ezt a motort az Astrákban az F sorozatnál kezdék el beszerelni, és a G-k korai ávjárataiban még futott, de talán csak 2-3 évig.)
Nem az a kérdés, hogy karbis, vagy sem, hiszen ez a maga korában egy jónak, fejlettnek és igen selymes járásúnak mondható motor volt. (hengerenkénti inj, kopogásérzékelő, kiegyensúlyozú tengely stb.).
Az autó alattam szolgált pár évet, volt benne tempomat, így az előkészítés és az utólagos beszerelés sem kérdés számomra. Megnézni rajta már semmi sem tudok, mert 2010-ban eladtam.
Számomra az volt a kérdés, hogy ha tempomat kapcsolásnál bemozdult a gázpedál, akkor elektromos vagy mechanikus (bowdenes) volt-e benne a gázpedál.
Találtam is egy képet egy G Astra x20xev motorról (képen vauxhall, de az ua.), szépen látszik az általad is írt F Astrás bowden a fojtszelepnél. A gázpedál lenyomásával, az a bowden bizony megmozdult.
Ha eztán bármi lenne még, akkor legyen privát, nehogy vki megszóljon minket, hogy ide írunk erről.
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)