Ja DT-és . Csak hogy az hogy Magyarországi (mert itt vette és nem fizetett rá semmit) az igaz, de tutti nincs forgalomba helyezve mint mezzei magyar autó, tehát mindent kell fizetni, regadó stb...
DT-és autókra nem jellemző hogy keveset mennek, és főként nem vigyáznak rá, a fél követség jár vele, mint egy cégautó.
Max. nem cuccoltak vele és tisztán tartották.
nagyon sok diplomata kizárólag arra a pár évre vesz kocsit, ahol az állomáshelye van. innét nézve simán rendben van a futás, mivel manapság már inkább repül az ember. arról nem is beszélve, ha mondjuk effektíve lehetetlen kocsival hazajutnia, mondjuk azért mert Kazahsztánból jött, vagy esetleg van a két ország között egy tenger...
ha három év alatt ment vele 15ezer km-t és ezért nem cserélt olajat, na bumm, ezzel még lehet szerintem együtt élni. a regadó erre a kocsira már viszonylag kevés, a vám se lehet túl sok (ha kell egyáltalán fizetni, mert simán lehet, hogy az már benne volt az árában mondjuk azért, mert a kocsit már az európai elosztóból vette).
az is igaz viszont, hogy van, aki beleteker 40-50ezret egy évben, de szerintem az a ritkább