Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4393734 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14550 Dátum: 2013.07.24 20:39:39 »
ebben az árkategóriában talán ez a legkorrektebb ajánlat...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d_sol_elegant-7088507

mi emeltük a keretet 2.5millára...talán nagyobb esély lesz találni egy jó kis kombi avét...

De miért kell mindenáron dízel ? Ha jól vettem ki, nem mész sokat évente.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14551 Dátum: 2013.07.24 21:33:18 »
De miért kell mindenáron dízel ? Ha jól vettem ki, nem mész sokat évente.
Éppen azért [rohog] Ha gond van vele az sok km után jön. Aki keveset megy annak sokáig nem kell nagy javításokra számítani. :szemez:
Megvenni használtan meg szinte mindegy diesel vagy benzines.

Mosi82

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14552 Dátum: 2013.07.24 22:08:04 »
Sziasztok!
Csütörtökön megvettem az olasz avensist. Nem volt egyszerű voltunk vagy öt helyen adósságot rendezni, 3X az okmányirodában mire kiadták a papírokat meg a rendszámot. A hétvégén le lett szervizelve a gép. Kuplung, gyertyák, szűrők, olaj, váltóolaj, hűtőfolyadék, hátsófékbetétek cserélve. Most nagyon patent a verda váltónak nagyon jót tett az olajcsere, meg a zsírozás tényleg két ujjal lehet pöckölgetni. Elöl is hátul is gyári fékbetétek voltak. A kuplung furcsamód alacsony fordulatú felengedésnél rángat remélem összekopik majd. Valakinek hasonló tapasztalat kuplungcsere után????
Képzeljétek el a szervizkönyves pakkban megtaláltam az olaszországi számlákat a szervizelésről, az előző tulaj nem is tudott róla. 2009-ig hordták márkaszervizbe 78.000 km-ig. Megvolt a motorcsere is garanciában 2007-ben olajfogyasztás miatt cserélték a motort.  Amúgy nagyon tetszik az autó sokkal csendesebb mint a corolla. A motorcseréről amiket írtatok meg tudom erősíteni. Ahol a motorszámnak kellene lennie ott csak 1ZZ van beütve, a blokk elején viszont van hat számjegy. Az eredeti motorszám bent van a szervizkönyvben, az úgy nézett ki, hogy az 1ZZ után szerepelt egy U betű és 6 szám. Tehát ha a forgalmiban az 1ZZ után csak 6 számjegy szerepel nincs semmilyen betű akkor motorcserés volt az autó. Érződik is a kevés kilométer nagyon szépen csendesen jár a motor. Valós 114.700 km-el vettem az autót, oltári mázlim van.   

Helló!
Az autóba belekerült azóta 3400 km a kuplung továbra is ráz felengedésnél, de csak ha viszonylag alcsony fordolaton 1000-1800 között engedem fel a pedált (akár milyen óvatosan csúsztatom akkor is) magasabb fordulaton nincs probléma. A rázkodás abból ered, hogy a motor elkezd remegni a motortartóbakokon. Nekem nem tűnik normálisnak a dolog kuplungozás előtt szerintem nem csinlta. Nálatok mi a helyzet, produkál hasonlót az Ave?
Egyébként azóta levizsgáztattam egy izzó kellett hozzá más semmi.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14553 Dátum: 2013.07.24 22:27:15 »
Helló!
Az autóba belekerült azóta 3400 km a kuplung továbra is ráz felengedésnél, de csak ha viszonylag alcsony fordolaton 1000-1800 között engedem fel a pedált (akár milyen óvatosan csúsztatom akkor is) magasabb fordulaton nincs probléma. A rázkodás abból ered, hogy a motor elkezd remegni a motortartóbakokon. Nekem nem tűnik normálisnak a dolog kuplungozás előtt szerintem nem csinlta. Nálatok mi a helyzet, produkál hasonlót az Ave?
Üdv!
Nálam is ez volt kuplungcsere után. Egy kis extra légtelenítés (munkahenger kinyomórúdját is ütközésig visszatolni) segített rajta.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14554 Dátum: 2013.07.24 23:08:32 »
De miért kell mindenáron dízel ? Ha jól vettem ki, nem mész sokat évente.
nem ragaszkodom a dízelhez,majd ha látok vmi jót,arra lecsapok.
évente épp,h megjárom a 15ezer kmt. de tetszik az ave dízelben.
kiegyeznék én egy 1.8 vagy 2.0 benyással is,csak jóállapotú legyen.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.24 23:15:51 írta akibor000 (Robi) »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14555 Dátum: 2013.07.24 23:19:16 »
nem ragaszkodom a dízelhez,majd ha látok vmi jót,arra lecsapok.
évente épp,h megjárom a 15ezer kmt. de tetszik az ave dízelben.
kiegyeznék én egy 1.8 vagy 2.0 benyással is,csak jóállapotú legyen.
helyesen van  :yes:
nekem is szimpatikus a kétezres dízellel.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10720
Avensis, mi más?:)
« Válasz #14556 Dátum: 2013.07.25 01:45:04 »
Ezt láttátok már? Igaz ez a 177 lovas, és az első-hátsó lökősön vannak koccra utalok festéknyomok, de a nepperszöveg az alján se semmi a külföldről behozott autókról  [rohog] (holott ez is 100%, hogy külföldi, hiszen plüsskárpithoz nem lehetett itthon Xenont rendelni).

Mindenesetre, természetesen, nemdohányzó "hölgy" tulaj tekert bele - bevallott 260e km-et.  :D
Illetve említ egy alufelnit a csomagtartóban, holott a képeken meg szerintem dísztárcsák vannak, szóval akkor most szerzett egy pótkerekes alufelnit, vagy nem ad hozzá az eredetiből 4 alufelnit?  :hmmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.25 01:46:50 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10720
Avensis, mi más?:)
« Válasz #14557 Dátum: 2013.07.25 01:56:05 »
Ennél meg nem is mertek km-et írni.  :lol:
Egy Executive-nak titulált Sol, viszont van benne tempomat és az osztott fedélzeti számítógépen mintha a picike TNS 310-es Navi adatai jelennének meg - ezt az extrát meg sem említi.  :hmmmm:
Megnézném ezt a "Magyarországon újonnan üzembe helyezett" autót, 2004-ben ugyan honnan kerítettek neki ilyen konfigurációt itt Kelet Európában a kereskedők...  :hmmmm:

Csak hab a tortán, hogyan jött ki neki 10x légzsák...  :D
Szerk: Illetve ha jól látom, azok gyári TTE alufelnik, ritka ilyet egy Avensisen látni.  :innocent:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10720
Avensis, mi más?:)
« Válasz #14558 Dátum: 2013.07.25 02:01:47 »
"Nem amerikai!!!!!!!!"

Ezen csak röhögök és röhögök.  :lol: [rohog]

Talán ő tud valamit, amit én nem?  :lol:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14559 Dátum: 2013.07.25 07:03:43 »
jobb, mintha azt írta volna rá, hogy NEM JAPÁN...  :lol:

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14560 Dátum: 2013.07.25 08:48:49 »
Üdv!
Nálam is ez volt kuplungcsere után. Egy kis extra légtelenítés (munkahenger kinyomórúdját is ütközésig visszatolni) segített rajta.
Persze lehet mástól is: szakadt motortartó bak/kopott féltengely/kopott fogaskerekek váltóban/difiben, de ha előtte nem csinálta, akkor lehet a levegős hidraulikától is - a munkahenger is átereszthet akár. Egyébiránt ez tipikusan a félrekopott kuplungnál szokott jelentkezni, reméljük nem a tárcsa rossz beszerelése, felfekvése az ok.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14561 Dátum: 2013.07.25 09:13:11 »
Persze lehet mástól is: szakadt motortartó bak/kopott féltengely/kopott fogaskerekek váltóban/difiben, de ha előtte nem csinálta, akkor lehet a levegős hidraulikától is - a munkahenger is átereszthet akár. Egyébiránt ez tipikusan a félrekopott kuplungnál szokott jelentkezni, reméljük nem a tárcsa rossz beszerelése, felfekvése az ok.
Egy 117.000km+3400-at futott Avensisben nehogymár kopottak legyenek ezek az alkatrészek, mert megeszem a kalapodat.  :lol: Én ugyan még kuplung csere előtt állok, de a Corollámnál a remegés a kuplungcsere után megszűnt. És minden más negatív jellemző is, ami addig zavart.
Én csak és kizárólag arra tudok jelenleg gondolni, hogy nem egészen szakszerű volt a csere (légtelenítés). Gyári hibára Aisin kuplung esetében nem gyanakodnék.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14562 Dátum: 2013.07.25 09:14:09 »
"Nem amerikai!!!!!!!!"

Ezen csak röhögök és röhögök.  :lol: [rohog]

Talán ő tud valamit, amit én nem?  :lol:
Csak a rendszám formája miatt mondja, szerintem...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14563 Dátum: 2013.07.25 09:18:47 »
Egy 117.000km+3400-at futott Avensisben nehogymár kopottak legyenek ezek az alkatrészek, mert megeszem a kalapodat.  :lol: Én ugyan még kuplung csere előtt állok, de a Corollámnál a remegés a kuplungcsere után megszűnt. És minden más negatív jellemző is, ami addig zavart.
Én csak és kizárólag arra tudok jelenleg gondolni, hogy nem egészen szakszerű volt a csere (légtelenítés). Gyári hibára Aisin kuplung esetében nem gyanakodnék.
Ezexerint nem fogalmaztam egyértelműen.  :surrender: Általánosságban értettem a lehetséges hibaokok felsorolását, de ha észreveszed, láthatod, hogy ugyanezen értelmű feltevésemet fogalmaztam meg először, és csupán kiegészítettem a fentiekkel. ;) :hug:

Mosi82

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14564 Dátum: 2013.07.25 09:35:52 »
Köszi az ötletet, akkor visszaviszem a szerelőhöz egy légtelenítésre. Ugyan beszéltünk róla vele de azt mondta, hogy még nem volt rá példa a praxisában. Amúgy a gyári valeo kuplung sem volt teljesen lekopva kicsit fent fogott, nehezen járt, lehet kárvolt hozzányúlni. :hmmmm: