pomk-nak is szól ez:
kicsit tágult a keresési opcióm a hahun.
2.2dcat mocit is néztem 150 meg 177 lóerővel.
azok vannak olyan jók,m a 116 majd 126le d4d mocik?
egyX mintha az olvastam volna,h betegesek.
Én múltkor kérdeztem erről az egyik Toyota szervíz tulaját, azt mondta, hogy azt tapasztalja, hogy a 2.2 D-Cat 177 lovas verziója akkor nem problémás, ha:
1. normális minőségű dízel van bele tankolva (sohasem értettem, azokat akik a kamionos kutak sz.rával akarják etetni a kocsijukat..)
2. meg van hajtva rendesen
3. fokozottan odafigyelnek a motor bemelegedésére/lehülésére
Amúgy spritmonitor.de szerint ezeknek a motoroknak az átlagfogyasztása 7,32 littyó százon.
Én ebben az esetben inkább vennék egy 2.0 VVT-i-t, amivel megállhatok mondjuk 9 literből (spritmonitor.de 8,89 liter/100 km), és tuti nincsenek olyan szervízköltségeim, mint egy dízellel.
Mondjuk, ami csábító lehet a D-Catnél az a 400 Nm, de ugyebár nem TDI-fan klub vagyunk.