És ez hogy jött ki neked?
472.000Ft-nak a fele, mivel csak egy kanyarról van szó, az nálam nem 400.000. - Jaa, látom már, a regadóval együttes papírozásra gondoltál. Igen, ennyi. És?! Ennyi pénzt nem ér meg bárkinek az, hogy JÓ autója legyen? Hogy a vásárlás után jó eséllyel sokkal kevesebb pénzt kelljen rákölteni az autóra? Hogy kapásból megspórol egy szett gumit, mert jórészt a hirdetett autók nagy része 2 szett gumival+felnivel eladó? Hááát, nem tudom...
Nekem ezek nagyon is erős érvek és akkor azt még hozzá sem vettem, hogy egy alapvetően megkíméltebb autóm lesz így. Ha itthon vásárolnám, a 2 szett kerék helyett lenne 1 szett kopott (Mennyibe kerül a felni? 25.000Ft/db? Az csak magában 100.000Ft + a gumi, ami a következő 100.000-es tétel. Ez már magában 200.000Ft előny a külföldi autóval. ÉS mondom, itt 2M körüli autókról beszélünk. 200.000Ft ebben a műfajban számomra nem kérdés, hogy megér ennyivel többet. Ez 1M-s autónál 100.000Ft. Aki ennyi pluszt nem tud rászánni egy jobb autóra, az eleve NE ilyen kategóriájút vegyen, mert nem lesz pénze fenntartani...)
Túlspirázzátok ezt a dolgot. Kellő alapossággal kell kijelölni a lehetséges kiszemelt autókat és ennyi. Egy úttal megoldható.
Az AveI esetében is megéri kimenni, max nem faceliftest, hanem az előtti autót hoz be az ember. Én is így terveztem.
Akibor és pomk esetében AveII-esről van szó!
Nézd meg a hirdetéseket, Papírozással együtt 2-2,2M elég ahhoz, hogy az itthoni felhozatalt elfelejtve egy tényleg korrekt autót hozzon magának az ember. Akár a 2,0 d4d motorral is.