Lenyugodott már a gyerek.
Amúgy furcsa mód a kis 1.6-ossal gyorsabban közlekedtem, talán a tudat alatti és a kis motor késztethetett erre.
Ezzel meg az ember csak hátradől, és élvezi a tájat és csak mosolyog az erölködő/mások fenekébe mászó autóstársakon.
És persze ott van a jóleső érzés, hogy egy padlógázra bármikor fel lehet pörgetni az eseményeket.
A képek is még valamikor 2006 nyarán készültek (a kis 1.6-ossal a km alapján meg még valamikor 2003 környékén), egyszer meg kellett nézni mit is tudnak a gépek.
Én azt vettem észre magamon, hogy az automata váltós autókban nincs meg az állandó pörgetési kényszerem, azokban élvezem a lassú autózást is, hagyom, hogy a váltó már jó alacsony fordulaton is szépen váltogasson szinte észrevétlen felfelé...
Régen utáltam az automatát, most meg már nagyon szeretem és tudom élvezni!
Az 1.6-os Carinával állandóan pörgök, a 2.0-ás automata Avensis-ünkkel meg élvezem a hangtalan suhanást. Mintha engem is kicseréltek volna, nem csak az autót alattam...
Az 1.6-os vvt-i motor esetében 195 volt a gyári végsebesség.
Az 1.6-os Carinának is 195 a hivatalos végsebessége, mégis megy többet GPS szerint is...