Egy megjegyzést hadd tegyek katalizátor ügyben.
Nekem a végén olyan 1,3l/1000 km volt az olajevés, kb. másfél évvel a vétel után. De szintén a vétel után 1-2 hónappal műszakin már nem teljesítette a környezetvédelmi követelményeket, mondták, hogy rossz a katalizátor. Átmenős hely, mindegy.
Tavaly nyáron gyűrűzés, tömítések, vezérlés cseréje, beállítás, minden köcöle, és ezután kb. 2000 km-rel és fél évvel az autó hozta az értékeket a
katalizátor cseréje és mindenféle vegyszer nélkül. Nem gyári, hanem Bosal van alatta, valószínűleg univerzálist raktak bele valamikor. Ugyanaz a srác vizsgáztatta, emlékezett rá: "Ja, ennek volt rossz a katalizátora múltkor" , aztán elmeséltem neki, hogy nem egészen, hanem csak részben
![whistling :whistling:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/whistling.gif)
Szóval más is tapasztalta ezt, hogy az eltömődött katalizátor ki tud tisztulni hála Istennek. Tehát olajevés nincs, és így leég/letisztul, kinek mi tetszik. Öcsém Nexiáján is ez volt, múltkor levette a hátsó dob cseréje miatt a katalizátort is, tökéletesen tiszta már az is
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)
Tehát még ilyen esetben sem mondanám, hogy kuka.