Sziasztok!
Csütörtökön megvettem az olasz avensist. Nem volt egyszerű voltunk vagy öt helyen adósságot rendezni, 3X az okmányirodában mire kiadták a papírokat meg a rendszámot. A hétvégén le lett szervizelve a gép. Kuplung, gyertyák, szűrők, olaj, váltóolaj, hűtőfolyadék, hátsófékbetétek cserélve. Most nagyon patent a verda váltónak nagyon jót tett az olajcsere, meg a zsírozás tényleg két ujjal lehet pöckölgetni. Elöl is hátul is gyári fékbetétek voltak. A kuplung furcsamód alacsony fordulatú felengedésnél rángat remélem összekopik majd. Valakinek hasonló tapasztalat kuplungcsere után?
![He? ???](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/huh.gif)
Képzeljétek el a szervizkönyves pakkban megtaláltam az olaszországi számlákat a szervizelésről, az előző tulaj nem is tudott róla. 2009-ig hordták márkaszervizbe 78.000 km-ig. Megvolt a motorcsere is garanciában 2007-ben olajfogyasztás miatt cserélték a motort. Amúgy nagyon tetszik az autó sokkal csendesebb mint a corolla. A motorcseréről amiket írtatok meg tudom erősíteni. Ahol a motorszámnak kellene lennie ott csak 1ZZ van beütve, a blokk elején viszont van hat számjegy. Az eredeti motorszám bent van a szervizkönyvben, az úgy nézett ki, hogy az 1ZZ után szerepelt egy U betű és 6 szám. Tehát ha a forgalmiban az 1ZZ után csak 6 számjegy szerepel nincs semmilyen betű akkor motorcserés volt az autó. Érződik is a kevés kilométer nagyon szépen csendesen jár a motor. Valós 114.700 km-el vettem az autót, oltári mázlim van.