A héten valamelyik nap megint magától lenullázódott az átlagfogyimérő. Szerencsémre pont itthonról induláskor. Érdekes dolgokat tudtam így meg. Egyrészt, hogy mennyit számít a lejtő, meg hogy mekkora különbséget jelent az álló helyzethez képest, ha csak egy picit is, de gurul az autó. Na, akkor mondom.
Hideg motorral indulva a 10,5 km-re lévő munkahelyemig, ahová szinte végig lefelé kell menni (sokszor nagyon enyhe a lejtés, akkora, amit csak biciklin érzel meg), odafelé 6,1-es átlag jött ki. Ebben volt némi szerencse is, mert csak akkora forgalom volt, hogy ha nem is volt minden lámpa zöld, de elsőre átjutottam rajtuk. Visszaúton (szintén hidegről indulva) 7-re felment a fogyi, tehát 7,8-7,9 körül kellett lennie a részértéknek, igaz, a visszaút fogyiban eleve egy kicsit rosszabb, mert egy odafelé egyirányú utcát csak több lassítással-kanyarodással lehet helyettesíteni. Azóta mentem további 200km-t és most 7,5-nél tartok, csak sajnos nullázás előtt még 8,3 volt...
szolgálati kérdés: ne csináljunk az Avensis fórumban is egy fogyasztásos topikot? Nagy munka lenne, mert ezt végig kellene nézni (249 oldal), és szétválogatni...