Sziasztok!
Szégyellem magam, hogy utoljára a vásárlás előtt jártam itt és most azért jövök, hogy tanácsot kérjek
Eddig nem volt semmi gondom a kocsival, de most elvittem vezérmű szíj cserére...
67.000-et mutatott az óra, mikor vettem. Szerintem 167 volt benne és akkor cseréltettem azt is a biztonság kedvéért. 2004.6 havi 2000cm3 disel. 1,5 év alatt beleszalad még egy százas és most megint vittem a nagyszervizre. A vízpumpával, ékszíjjakkal, görgőkkel 180 volt a móka, de még nem is ez fáj a legjobban, hanem hogy azóta mint akit agyonvertek, olyan szegény kocsi
Mindig is füstölt egy kicsit nagyobb gáznál, de csak egy kicsit. Most viszont már fél gáznál is okádja a füstöt.
A szerviz óta, ha a gázadásra húzni kezd a motor, 2 és 3 ezres fordulat között süvítő hangot hallok a motortérből.
Rendszeresen megtorpan egy kicsit a gázadásnál, mielőtt elkezdene húzni, mintha egy pillanatra nem kapna üzemanyagot.
Azóta nincs olyan szép, egészséges hanga a motornak, olyan, túlzással, mint egy traktor és érezhetően gyengébb is.
Akit eddig kérdeztem, azt mondta, hogy adagoló, illetve hogy amikor feltették a vezérmű szíjat, az adagolót egy-két jellel arrébb rakták, mint ahová kellett volna.
Szerintetek is erre utalnak ezek a tünetek?
Márkaszervizbe hordom, számlát adnak. Szerintetek érdemes visszamenni reklamálni, azok után, hogy a szerviz után azt mondták, vigyem vissza rövidesen, mert ki kell tisztítani az injektort!?? Nekem kicsit olyan átverés szagú volt, mert 60-80 ezerre jósolták a költségét
köszi