Köszi! Lekérdeztem a belügyminisztérium honlapján a kocsit. 168ezer km, elég szépen arányosan elosztva. Diplomata autó volt, egy orosz gazdás. Van vezetett szervízkönyv 2017 novemberig (157ezer km). Toyota reálszisztéma végig. Lekértem a VIN infót. Ott is minden adat stimmel. 3 sérülést, ír. 2006ban 140ezer-185ezer (gondolom ft), 2010ben 75-90ezer ft. 2012ben 500ezer-750ezer ft. Nem tudom ezek mennyire valós értékek, mindenesetre hétfőn felhívom a reálszisztémát. Esztétikailag természetesen hibátlan metál fekete 4 ajtós automata 2.4, full extra bőrrel. Kereskedésbe még nem került be, háznál néztem, de kereskedőn keresztül. Senkiben nem lehet bízni, de a sok nepper közül még ő volt a legnormálisabb. Megmutatta, hogy 5 nap alatt 80 ezren nézték meg, elég kelendő, de rám bízza. Engedni nem enged a 1.69m-ból, de ad 4 kopott télit könnyűfém felnin. Megmutatta a fényképeket amikor fényezték a napokban. Az egész műveletről rengeteg kép van. Este mentünk, Xenon szépen világított. Az alapjárat nem tetszik. Neki sem tetszett ezért cseréltetett gyertyákat, és valami fojtószelep akármit. Nem értek hozzá. A picit remegő alapjárat továbbra is jelen van. Km állás alapján szerintem városi kocsi volt. Kokszosodás? Fene tudja, hétfőn reggel viszem az én ismerősöm szervizébe és alánézünk, meg ami 1,5 órába belefér. Gondolom nézzük nagyon a féltengelyt, a váltót teszteljük (én hülye vagyok hozzá, első automata kocsim lenne). Van még ötletetek amire nagyon figyeljünk? Minden érdekel. Köszönöm újra!