sziasztok,
egy kis segitseget keresek.
venni szeretnek egy avensis-t és érdekelne, hogyan tudok megyőződni a km óra állásáról.
a konkrét példányban kevesebb , mint 100 ezer km van az óra szerint tiz évesen. viszont két éve van a mostani tulajnál aki szerint Ausztriából hozta a kereskedő akitől vette az autót.
esetleg tárolja több helyen az autó a km állást amiket össze lehet vetni a műszerfalon levő állással?
amiért érdekelne az az, hogy ránézésre szerintem több van az auóban (alánézve elég sok rozsda van a futómű részein, illetve a vezetőülés is mintha kezdene kicsit bolyhosodni. viszont nincs referenciám, tapasztalatom amivel össze lehetne hasonlitani....)
köszi előre is minden tippet.
Gabor
Hát, üdv a klubban.
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
100.000 alatti Avensisnek újszerű a beltere. A vezetőülés érdekes kérdés, néztem annó már honosított 130.000 ezres Avét majdnem lyukasra kopott vezetőülés-peremmel, amit aztán valós 167-tel elhoztam annál nem tudtam különbséget tenni a vezetőülés külső pereme és az ülések egyéb felülete, éle között, makulátlan. Most van benne 185, még mindig az, pedig naponta párszor ki-beszállunk.
100.000 alatti 10 éves autó, főleg Avensis, hát, nem valószínű, persze nem lehetetlen. De a csodákban nem szabad hinni.
Én három dolgot tudok javasolni:
1. Kérd le a Kekkh adatokat, 2 éve a honosításkor már fel kellett vinni a rendszerbe a km óra állást, sőt, ha több mint 2 éve itthon fut akkor minimum 2 bejegyzés van a kkekh-ban. Ebből mondjuk sokat nem, de annyit megtudsz, itthon mennyit mozgott a jármű. Illetve ha pl. 250-nel honosították, akkor nem is kell tovább menni.
2. Hívj fel pár Toyota szervizt, és őszintén mondd el a helyzetet, talán segítenek. Hívhatsz osztrák szervizeket is persze, nem tudom a némettel hogy állsz.Voltaképpen bármely Európai országban rálátnak, azt hiszem. Lehet, hogy a német segítőkészebb, mint az osztrák...
3. Ha a fentiek alapján nem tudtál meg semmit, vagy a honosításkor mittomén 65.000 van beírva, azóta meg a jelen állásnak megfelelő adat a műszakin, és a szervizek se adtak infót, hát akkor nem marad más hátra mint egy alapos átvizsgálás.
A fórumban több előző eszmefuttatásban le van írva mire érdemes figyelni, érdemes visszaolvasni.
Jó választás a T25 amúgy, érdemes felkutatni egy szép példányt.