Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4293717 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25305 Dátum: 2016.10.10 20:22:43 »
2.2 DT Renault, Espace.

Talán 1998-as... és 2008-ban, tehát 10 évesen szerezte. (2007-es fényképeken még az előző kocsijával látom)
Ja, az a "szar" francia :D  :tt2:

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25306 Dátum: 2016.10.10 20:31:33 »
Ja, az a "szar" francia :D  :tt2:

A mai napig együtt küzdenek a kedves ismerőssel, igénylik egymást.
Bár évi 15ekm-t sem megy már nála, a sok-sok km-en túl nem sok erénye van a gépsárkánynak: mállik a bele, minden évben 2-3x tréler, és állandóan különböző nedvek vannak alatta...
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25307 Dátum: 2016.10.10 21:37:22 »
Èvi 80-120 ezer, na azért ez az 1%.  :whistling:
Akkor egy 5 éves autóban alaphangon 400 ezer km van, szerinted hány ilyen autó van 100-böl, még ha dízel is?  :?:
Szerintem 1-2.  :1eye:
Jajjaj, nem évi, hanem a 4-5 év alatt összesen! Évi 20000 km futás teljesen reális egy mai benzinesnek is... Bocsi a félreérthetőségért...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25308 Dátum: 2016.10.10 21:39:48 »
A megannyi helyesírási hiba és a tükrön fityegő rózsafüzér utalhat "kisebbségi" tulajra, vagy akár egy nepperre is.  :innocent:  :hmmmm: Mindenesetre bátor, hogy beírta a km-et, persze ettől lehet még jóval több is benne.  :hmmmm:
Ha bőrös, akkor valóban lehetséges, hogy Comfort felszereltségű.
Nem is értem ha a hirdetésben kiemeli, hogy a beltere nem tükrözi a km óra állását, akkor ugyan miért nem rak fel róla egy normális belső képet?  :eek: :hmmmm:
Az első mondatod igaz, de nem nepperé. Többször láttam a városban már, valóban roma vezeti. Nézd, legalább nincs tekerve a km óra...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25309 Dátum: 2016.10.10 21:40:49 »
Meg az 50 is ;)

Évi 20000 km futás teljesen reális egy mai benzinesnek is...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25310 Dátum: 2016.10.10 21:41:10 »
Egy ismerősöm 310e km-rel vet egy Off autót, akkor volt 8 éves. Úgy volt vele, hogy legalább bevallják... aztán a szíjtárcsa hasította szét a vezérműszíjat... 1 év garival vette, így biztosító fotódokumentációja mellett lett megbontva. A végén a szaki annyit mondott, hogy minimum 800e van a motorban, kopások alapján. Kis nyomozás után kiderült: 9 évig volt Turkey- NewTurkey (Deutschland) ingaautó.
Uhhh, ez mekkora sztori!!!
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25311 Dátum: 2016.10.10 21:47:07 »
Egy 4-5 éves autóban is lehet évi 80-120e km.

Oké, semmi gond, persze évi 20 ezer az egy benzinesnél is reális.  :yes:

Pl. egy 5 éves 1.8 Avet 100 ezer körüli kilóméterrel bármikor megvennék.  ;)



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25312 Dátum: 2016.10.10 22:38:13 »
2.2 DT Renault, Espace.

Talán 1998-as... és 2008-ban, tehát 10 évesen szerezte. (2007-es fényképeken még az előző kocsijával látom)
A Renault-nak jó reklám, de egyébként durva. ~24-26h vezetés, plusz Bulgária és Szerbia se az autópályáiról híres, pláne nem 10 évvel ezelőtt. 98 után ráadásul az M5 csak Kecskemétig volt meg, 2006 márciusra érték el vele a határt. Mindenesetre azért nem minden francia hulladék ezek alapján.


A mai napig együtt küzdenek a kedves ismerőssel, igénylik egymást.
Bár évi 15ekm-t sem megy már nála, a sok-sok km-en túl nem sok erénye van a gépsárkánynak: mállik a bele, minden évben 2-3x tréler, és állandóan különböző nedvek vannak alatta...
Márminthogy a millió kilométeres bontószökevényt megtartotta?  :eek: Azt hittem miután felmérték, elállt az üzlettől. Ekkora futással a kocsi értéke kb. nulla forinthoz közelíthet. Az előzmények alapján max. akkor vállalnám be, ha fizetnek érte, hogy elvigyem. De akkor is erősen meggondolnám. :clap:

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25313 Dátum: 2016.10.10 22:55:04 »
Amikor jött a vezérlés-szakadás már 6-8 hónapja nála volt... az 1 év gari miatt bontották biztosítós jelenlétében.
A motorfelújítást így talán a kereskedő állta, akitől vette ... elmondása szerint neki "ingyen" volt. Régi sztori, homályos már, de azt hiszem a dugók, a gyűrűk, a siklócsapágyak, a szelepek... elég sok minden cserélve lett. (a blokk, a főtengely és a turbó megúszta a szíjszakadást)
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

sadafi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 49
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25314 Dátum: 2016.10.11 09:14:54 »
Isztambul-Berlin 4400km oda-vissza. :eek: Ha csak kéthetente tették meg a távot, az 9 év alatt akkor is egymillió kilométer. :eek:
Igen, vannak kilóméter-huszárok a vendégmunkásszállítók között!!! Nemrég az M5 egyik parkolójában sikerült beszélgetnem egy román sráccal! Érdeklődtem a rözsó kombi 407-e felől, fogyasztás, motorikus problémák stb....Azt mondta nem rossz gép de ebben az évben már harmadjára  :wacko:cserélt kuplungot benne, pedig csak évi 200e km-t  :eek:hajt bele !!! Megnézegettem kívül-belül ,szerintem olyan állapotban volt első ránézésre mint egy kb. 150-200e futott példány...hát eszembe jutott, hogy mennyire jól fog ezzel járni valaki, aki ezt a lomot visszatekert órával megveszi! :eek:

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25315 Dátum: 2016.10.11 09:19:30 »
Pl. egy 5 éves 1.8 Avet 100 ezer körüli kilóméterrel bármikor megvennék.  ;)

Jómagam is megvenném, ha lenne.  :hmmmm: itthon nincs.
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25316 Dátum: 2016.10.11 09:35:52 »
Jajjaj, nem évi, hanem a 4-5 év alatt összesen! Évi 20000 km futás teljesen reális egy mai benzinesnek is... Bocsi a félreérthetőségért...
Na, én pont fordítva gondolom.
Ki az a ...(a jelzőt lenyeltem, mert nem akarok senkit megsérteni ;) ) aki 4-5 évente kiad 6-8-10 milliót, és bukik évi 1-1,5 millát, úgy, hogy közben a garázsban áll az autó? Szerintem pont ebből van kevés, nem pedig azokból, akik az autót azért veszik, hogy használják. Ja! És az ilyen autók csak pár órát vannak fenn, mert kézen-közön elkelnek. Jó lovat az istállóból is...
Németországban is drága a keveset futott járgány. Néha még drágább, mint nálunk. Németországban is nepperekkel van tele a használtautó-piac, és nem kereskedővel. A nepperek ott is visszatekerik az órákat, nem csak nálunk. (Az a sztori megvan, hogy a kocsmáros bort vesz a kereskedőtől, aki azzal dicsekszik, hogy az ő bora olyan jó, hogy 10 liter vizet is "elbír" hordónként. A következő találkozásukkor panaszkodik a kocsmáros, hogy milyen pocsék lett a bor, miután beleöntött 10 liter vizet a hordóba. Mire a kereskedő: Ja, azt én már beleöntöttem. ;) ) Elforduélhat az is, hogy a már visszatekert órájú német autóban még Magyarországon is tekernek 1-2 százezret. Aztán meg itt a fórumon csodálkoznak, hogy a 130ezres avénak minden baja van. :hmmmm:
A benzines/dízel - keveset futott/sokat futott hányados is rohamosan konvergál az egyhez. Egyre több használtautó-vásárló ismeri fel, hogy a 200-300ezer km-s dízelek olyan hibákat hordozhatnak, hogy akár még egyszer kifizetheti az autó árát, ha használni is akarja. A használt dízel, már gyakran olcsóbb, mint a benzines párja. És nem véletlenül. Az új autót vásárlók sem hülyék. Ők is tudják, hogy egyszer azt is el kell adni. Ők is számolnak, hogy 3-6-9 év múlva (az ő használati szokásaik mellett) mennyiért lehet majd eladni a drágaságot. És ha nem éri meg eladni, akkor inkább "beleülnek" a befektetésükbe, és nem realizálják veszteségüket. Egy keveset futott jó autótól általában csak azért válnak meg, mert mutatni kell a társadalmi státuszukat, vagy nagyon autódivatérzékeny az illető. Ehhez, az autóhoz irányuló attitüdhöz pénz kell. Nem is kevés.
A kevés futás pedig manapság mást jelent, mint 20 éve. Az előbb számoltátok, hogy "csak" a munkábajárás során összejön a 30ezer km/év. Munkábajárásra nem vesznek 8 milliós autót. Általában. Mert akinek van évi 2-3 milliója autóra (amortizáció+üa+szerviz+biztosítások), az nem munkábajár, (legalábbis még nem) Magyarországon. Ezek az emberek általában mennek, mint a mérgezett egerek, hogy megkeressék azt a pénzt, amit elköltenek az autóra, meg egyéb csacskaságra.
Hát, szerintem ezért nem általános, hogy egy valamikori 8 millió forintos autóban 4-5 évesen kevesebb, mint 200ezer kilométer legyen. Azt ki kell fogni! :yes:
Bocsánat, hogy hosszú voltam! :hug:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25317 Dátum: 2016.10.11 11:22:20 »
Igen, vannak kilóméter-huszárok a vendégmunkásszállítók között!!! Nemrég az M5 egyik parkolójában sikerült beszélgetnem egy román sráccal! Érdeklődtem a rözsó kombi 407-e felől, fogyasztás, motorikus problémák stb....Azt mondta nem rossz gép de ebben az évben már harmadjára  :wacko:cserélt kuplungot benne, pedig csak évi 200e km-t  :eek:hajt bele !!! Megnézegettem kívül-belül ,szerintem olyan állapotban volt első ránézésre mint egy kb. 150-200e futott példány...hát eszembe jutott, hogy mennyire jól fog ezzel járni valaki, aki ezt a lomot visszatekert órával megveszi! :eek:
Nyilván rossz szerelőnél cserélték azt a kuplungot! Pláne ha annyit megy, nyilván autópályán, akkor annyira sincs igénybe véve a kuplung mintha valaki évi 15ekm-t megy (munkába, sok város)

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25318 Dátum: 2016.10.11 11:36:40 »
Na, én pont fordítva gondolom.
Ki az a ...(a jelzőt lenyeltem, mert nem akarok senkit megsérteni ;) ) aki 4-5 évente kiad 6-8-10 milliót, és bukik évi 1-1,5 millát, úgy, hogy közben a garázsban áll az autó? Szerintem pont ebből van kevés, nem pedig azokból, akik az autót azért veszik, hogy használják. Ja! És az ilyen autók csak pár órát vannak fenn, mert kézen-közön elkelnek. Jó lovat az istállóból is...
Németországban is drága a keveset futott járgány. Néha még drágább, mint nálunk. Németországban is nepperekkel van tele a használtautó-piac, és nem kereskedővel. A nepperek ott is visszatekerik az órákat, nem csak nálunk. (Az a sztori megvan, hogy a kocsmáros bort vesz a kereskedőtől, aki azzal dicsekszik, hogy az ő bora olyan jó, hogy 10 liter vizet is "elbír" hordónként. A következő találkozásukkor panaszkodik a kocsmáros, hogy milyen pocsék lett a bor, miután beleöntött 10 liter vizet a hordóba. Mire a kereskedő: Ja, azt én már beleöntöttem. ;) ) Elforduélhat az is, hogy a már visszatekert órájú német autóban még Magyarországon is tekernek 1-2 százezret. Aztán meg itt a fórumon csodálkoznak, hogy a 130ezres avénak minden baja van. :hmmmm:
A benzines/dízel - keveset futott/sokat futott hányados is rohamosan konvergál az egyhez. Egyre több használtautó-vásárló ismeri fel, hogy a 200-300ezer km-s dízelek olyan hibákat hordozhatnak, hogy akár még egyszer kifizetheti az autó árát, ha használni is akarja. A használt dízel, már gyakran olcsóbb, mint a benzines párja. És nem véletlenül. Az új autót vásárlók sem hülyék. Ők is tudják, hogy egyszer azt is el kell adni. Ők is számolnak, hogy 3-6-9 év múlva (az ő használati szokásaik mellett) mennyiért lehet majd eladni a drágaságot. És ha nem éri meg eladni, akkor inkább "beleülnek" a befektetésükbe, és nem realizálják veszteségüket. Egy keveset futott jó autótól általában csak azért válnak meg, mert mutatni kell a társadalmi státuszukat, vagy nagyon autódivatérzékeny az illető. Ehhez, az autóhoz irányuló attitüdhöz pénz kell. Nem is kevés.
A kevés futás pedig manapság mást jelent, mint 20 éve. Az előbb számoltátok, hogy "csak" a munkábajárás során összejön a 30ezer km/év. Munkábajárásra nem vesznek 8 milliós autót. Általában. Mert akinek van évi 2-3 milliója autóra (amortizáció+üa+szerviz+biztosítások), az nem munkábajár, (legalábbis még nem) Magyarországon. Ezek az emberek általában mennek, mint a mérgezett egerek, hogy megkeressék azt a pénzt, amit elköltenek az autóra, meg egyéb csacskaságra.
Hát, szerintem ezért nem általános, hogy egy valamikori 8 millió forintos autóban 4-5 évesen kevesebb, mint 200ezer kilométer legyen. Azt ki kell fogni! :yes:
Bocsánat, hogy hosszú voltam! :hug:

Igazad lehet, DE:

Sokan egyszerüen eladják az 5-6 éves autójukat, mert újat szeretnének, nem pedig mert annyira rossz lenne.
Annak idején az én Avensisem is 8 éves volt és volt benne 124 ezer km, nem lehetetlen ilyen autót találni.

Arról nem is beszélek, hogy egy jóléti társadalomban, tölünk nyugatra az emberek nem 20 évre vesznek autót, hanem 4-5-6 évre és aztán jöhet az újabb.  :hug:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25319 Dátum: 2016.10.11 11:58:56 »
lsd.:

http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=219.msg679373#msg679373

alig pár napja, ami kicsit paradox... mert tényleg minek (mi szemszögünk) a 2-3-4 autó, ha nem használja, vagy alig. Utána meg viszonylag nagy buktával cseréli le újra. Egyszerű a válasz, mert megteheti.

Itthon 2 kategóriát látok:
- autó, mint kényelem, busz bicikli helyett
- autó mint haszonhajtó berendezés

E kettő alapvetően meghatározza, hogy ki mennyit áldoz a "lóra".
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.11 12:05:45 írta Deka »
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS