Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4293872 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25275 Dátum: 2016.10.03 20:23:55 »
Csabán annyival olcsóbb lenne? :)
Nem megoldani akarom, csak amíg a szervizre nincs meg a pénz, kicsit lassítani szeretném az olajéhségét.
Igen. Ha mindenképpen 10W, akkor csakis a Castrol edge sport 10W-60. Nem olcsó, de legalább full szint versenyolaj. 10W-40-ből semmit!
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

toshii

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 98
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25276 Dátum: 2016.10.03 22:50:09 »
Igen. Ha mindenképpen 10W, akkor csakis a Castrol edge sport 10W-60. Nem olcsó, de legalább full szint versenyolaj. 10W-40-ből semmit!


Fura, mert Én teljesen mást hallottam a sportolajokról - habár elég laikus vagyok olaj témában, ezért Én is fórumokra és ilyen helyekre hagyatkozok és Én ezt olvastam:

http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2016/09/06/palyazashoz_milyen_olajat_valasszak/


Üdv,
"I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying." MJ

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25277 Dátum: 2016.10.04 00:27:53 »
A linknek csak annyi köze van a Bepi ajánlatához, hogy azonos számok és a verseny szó mindkettőben szerepel. Bepi csak egy köztudottan minőségi, a problémát meg nem oldó, de a vastagsága miatt az olajfogyasztást
valószínűleg mérséklő olajat ajánlott.
Az említett Castrol egyébként nem versenyolaj, rendes, közúti használatra szabványosított olaj minősítésekkel rendelkezik.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.04 00:30:24 írta Agyarka »

sadafi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 49
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25278 Dátum: 2016.10.04 08:48:44 »
:)

Hozd le Te is Békéscsabára, a szegediek mind idehozzák...

Az olaj-mahinával nem oldasz meg semmit, 10W-t egyáltalán nem fog ajánlani senki, semmilyen márkából...
...Igen, én is be vagyok jelentkezve Andrásnál okt.10-én viszem, addig próbálom óvatosan hajtani ::)...

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25279 Dátum: 2016.10.04 16:05:28 »
...Igen, én is be vagyok jelentkezve Andrásnál okt.10-én viszem, addig próbálom óvatosan hajtani ::)...
Az óvatos hajtás - tapasztalatom szerint - sajnos nem befolyásolja az olajfogyasztás mértékét. Legyen nálad olaj, és töltögesd szorgalmasan!

toshii

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 98
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25280 Dátum: 2016.10.05 22:06:00 »
A linknek csak annyi köze van a Bepi ajánlatához, hogy azonos számok és a verseny szó mindkettőben szerepel. Bepi csak egy köztudottan minőségi, a problémát meg nem oldó, de a vastagsága miatt az olajfogyasztást
valószínűleg mérséklő olajat ajánlott.
Az említett Castrol egyébként nem versenyolaj, rendes, közúti használatra szabványosított olaj minősítésekkel rendelkezik.


Köszi, így már világosabb :). Bezavart az egyező verseny/sport jelzés.

Üdv,
"I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying." MJ

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25281 Dátum: 2016.10.06 10:40:16 »
Meglepődve tapasztaltam,hogy a gyári Toyota féktárcsa dobozban az inkább,vagy leginkább motoros világból ismert NG márkájú féktárcsák vannak. Azt hiszem Made in:espanol. Érdekes,hogy az oldalukat böngészve nem is találni csak motormárkákat. Autó nincs is. http://www.ngbrakedisc.com/

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25282 Dátum: 2016.10.06 10:44:24 »
inkább ebc az ismertebb motorosok között....
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Hoffmann G.

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25283 Dátum: 2016.10.06 16:33:02 »
Az autógyártók ritkán gyártanak maguk is alkatrészt főleg költséghatékonysági okok miatt


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Santi1981

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25284 Dátum: 2016.10.06 21:21:23 »
Sziasztok!
Adott újra a kuplung, 12éves és nem volt még csélve az Avensisbe. 230ezer km van benne.
Csúszni nem csúszik, viszont nagyon nagyon fent fog már.
A váltó egyszer egyszer megakad sebesség rakáskor.
Mi a tapasztalat, mennyit bírnak ki, cserés ha már ennyire fent fog, de nem csúszik még?
Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.06 21:32:22 írta Santi1981 »

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25285 Dátum: 2016.10.06 22:06:08 »
Sziasztok!
Adott újra a kuplung, 12éves és nem volt még csélve az Avensisbe. 230ezer km van benne.
Csúszni nem csúszik, viszont nagyon nagyon fent fog már.
A váltó egyszer egyszer megakad sebesség rakáskor.
Mi a tapasztalat, mennyit bírnak ki, cserés ha már ennyire fent fog, de nem csúszik még?
Köszi
Nekem 450e-t ment el, de én 80 %-ban országúton/pályán használtam. Én addig, amíg nem csúszik, nem babrálnám... (Ha a sebváltó néha akad, akkor nem ártana sebváltóolajat cserélni!)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25286 Dátum: 2016.10.06 22:39:27 »
Sziasztok!
Adott újra a kuplung, 12éves és nem volt még csélve az Avensisbe. 230ezer km van benne.
Csúszni nem csúszik, viszont nagyon nagyon fent fog már.
A váltó egyszer egyszer megakad sebesség rakáskor.
Mi a tapasztalat, mennyit bírnak ki, cserés ha már ennyire fent fog, de nem csúszik még?
Köszi
Nálam is nagyon hasonló volt a jelenség 205000 km körül. A kuplung élettartama kizárólag a useren múlik. Esetedben én egy tárcsacserét vízionálok, de kuplungot szettben illik cserélni. Én is túl vagyok rajta...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25287 Dátum: 2016.10.07 02:44:06 »
Sziasztok!
Adott újra a kuplung, 12éves és nem volt még csélve az Avensisbe. 230ezer km van benne.
Csúszni nem csúszik, viszont nagyon nagyon fent fog már.
A váltó egyszer egyszer megakad sebesség rakáskor.
Mi a tapasztalat, mennyit bírnak ki, cserés ha már ennyire fent fog, de nem csúszik még?
Köszi
szerintem a tiéd 230ezret/12évet bir...
egy olajcserét azért adnék neki...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

psz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25288 Dátum: 2016.10.09 16:39:22 »
Tisztelt Avensis tulajok!

Új vagyok itt. Pár hónapon belül autóvásárlást tervezek (jó esetben még az idén). Ehhez szeretnék egy kis segítséget, tanácsot, megerősítést kérni! Sok mindent megnéztem, de egy ideje az a tervem, hogy egy Avensis kombi lesz a következő autóm. Korábban volt német, francia kocsim több is, japán még valahogy sosem. Viszont szeretem a kombit, egyterűt, így most is kombiban gondolkodom. Sok mindent elolvastam, bár nem vagyok nagy autós szaki, a motorokhoz meg különösen nem értek. Arra az elhatározásra jutottam, hogy 2.0 D4D motorral szeretném a kocsit. Erről a motorról valahogy jobb teszteket, véleményeket olvastam, mint a 2.2-esről. Ja azt még nem írtam, hogy 2012-2013 évjáratokban gondolkozom. A 2012-es már a facelift utáni változat (motor is változott), ez tetszene és talán még a 2013-mas évjárat is belefér az anyagi keretbe (a 2014-es már valószínűleg nem). Abban gondolkodom, hogy jó lenne 80-120 ezer km. körülit venni, persze az sem baj, ha 140-150 ezer, ha a kocsi rendben van, de ennél magasabb futással rendelkezőt nem szeretnék. Kérdésem, hogy mik a tapasztalatok a típussal, ezzel a motorral? A kettős tömegű lendkerék mennyire "elromlós" ? (fogalmam sincs mi az, csak azt tudom, hogy ahol van és romlik, akkor nagyon drága) Van-e más "elromló", drága alkatrész, amivel számolni kell egy 3-4 éves kocsinál 100-150 ezer km. körül. Azt tudom, hogy "csak" 124 LE-s, de a tesztek alapján ez elég, mert nyomaték van és nem vagyok versenyző amúgy sem, cserébe viszont keveset fogyaszt, 5,7 literes átlagról olvastam, és elvileg a rácfelvarrsá során változtatott motor még enneél is kevesebbel beéri. Azt sem írtam még, hogy soha nem volt dízelem, most azért gondolkodom rajt, mert 40 km a munkahelyem, oda vissza napi 80 km, ebből 76 km autópálya. Évente kb. 25-30 ezret mennék vele. Előre is köszönöm a válaszokat!
 

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #25289 Dátum: 2016.10.09 18:14:04 »
Tisztelt Avensis tulajok!

Új vagyok itt. Pár hónapon belül autóvásárlást tervezek (jó esetben még az idén). Ehhez szeretnék egy kis segítséget, tanácsot, megerősítést kérni! Sok mindent megnéztem, de egy ideje az a tervem, hogy egy Avensis kombi lesz a következő autóm. Korábban volt német, francia kocsim több is, japán még valahogy sosem. Viszont szeretem a kombit, egyterűt, így most is kombiban gondolkodom. Sok mindent elolvastam, bár nem vagyok nagy autós szaki, a motorokhoz meg különösen nem értek. Arra az elhatározásra jutottam, hogy 2.0 D4D motorral szeretném a kocsit. Erről a motorról valahogy jobb teszteket, véleményeket olvastam, mint a 2.2-esről. Ja azt még nem írtam, hogy 2012-2013 évjáratokban gondolkozom. A 2012-es már a facelift utáni változat (motor is változott), ez tetszene és talán még a 2013-mas évjárat is belefér az anyagi keretbe (a 2014-es már valószínűleg nem). Abban gondolkodom, hogy jó lenne 80-120 ezer km. körülit venni, persze az sem baj, ha 140-150 ezer, ha a kocsi rendben van, de ennél magasabb futással rendelkezőt nem szeretnék. Kérdésem, hogy mik a tapasztalatok a típussal, ezzel a motorral? A kettős tömegű lendkerék mennyire "elromlós" ? (fogalmam sincs mi az, csak azt tudom, hogy ahol van és romlik, akkor nagyon drága) Van-e más "elromló", drága alkatrész, amivel számolni kell egy 3-4 éves kocsinál 100-150 ezer km. körül. Azt tudom, hogy "csak" 124 LE-s, de a tesztek alapján ez elég, mert nyomaték van és nem vagyok versenyző amúgy sem, cserébe viszont keveset fogyaszt, 5,7 literes átlagról olvastam, és elvileg a rácfelvarrsá során változtatott motor még enneél is kevesebbel beéri. Azt sem írtam még, hogy soha nem volt dízelem, most azért gondolkodom rajt, mert 40 km a munkahelyem, oda vissza napi 80 km, ebből 76 km autópálya. Évente kb. 25-30 ezret mennék vele. Előre is köszönöm a válaszokat!
 
Kuplungszett 2-3 kiló, részecskeszűrő 3-4. 200e km-nél már sanszos mind a kettő. :cry: Fontos az a dízel?
Amúgy a 2.0 D beéri 5 liter körül is, a benzines 1 - 1,5 literrel eszik többet. Számolj, hogy megéri-e!
Ja! És alig lelni olyan autót, amelyikben nincs visszatekerve az óra. :censored: Ha tudsz, akkor márkakereskedésből vedd az autót, ahol garanciát vállalnak a futásteljesítményre. Vagy olyantól, akit ismersz. (Az meg miamáriáért adna el egy majdnem bejáratós autót???) :hmmmm:
Ha kinéztél valamit, tedd fel ide, hátha kapsz valami fogódzót a kiszemeltről!