Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4294847 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23400 Dátum: 2015.05.13 20:28:49 »
Ezekhez a sebességkorlátokhoz - a rengeteg trafi mellett - a 120-130 ló feletti teljesítmény gazdaságilag indokolatlan, az időspórolás elenyésző. Csak az élvezet indokolhatja a nagy teljesítményt.
mindent az élvezet indokol :D

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23401 Dátum: 2015.05.13 21:24:17 »
Ezekhez a sebességkorlátokhoz - a rengeteg trafi mellett - a 120-130 ló feletti teljesítmény gazdaságilag indokolatlan, az időspórolás elenyésző. Csak az élvezet indokolhatja a nagy teljesítményt.

Nem értek egyet: nem azért kell erős autó, hogy gyorsan tudj menni (bár kétségtelenül van, aki erre használja), hanem azért, hogy minél nagyobb tartalékod legyen....meg persze az élvezet, ha már ilyen sokba kerül autót venni, tartani.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23402 Dátum: 2015.05.13 23:45:22 »
Nem értek egyet: nem azért kell erős autó, hogy gyorsan tudj menni (bár kétségtelenül van, aki erre használja), hanem azért, hogy minél nagyobb tartalékod legyen....meg persze az élvezet, ha már ilyen sokba kerül autót venni, tartani.

Én is így gondolom.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23403 Dátum: 2015.05.14 12:55:49 »
Nem értek egyet: nem azért kell erős autó, hogy gyorsan tudj menni (bár kétségtelenül van, aki erre használja), hanem azért, hogy minél nagyobb tartalékod legyen....meg persze az élvezet, ha már ilyen sokba kerül autót venni, tartani.

Szívemből szóltál !  :clap:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23404 Dátum: 2015.05.14 21:31:27 »
Köszönöm!  :hug:

Laller85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 234
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23405 Dátum: 2015.05.16 12:54:27 »
Hi.

Olyan kérdésem lenne, hogy 2005-2006 körüli avensiseknél, ami un. pezsgő(kicsit zöldes beütésű)színű, maga a 2 lökhárító az un. sima ezüstszínű?!
Kinéztem egy autót, és a lökhárítóknak más a színe...ez gyárilag ilyen vagy....:)

Köszi!

Nash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23406 Dátum: 2015.05.16 14:28:03 »
A mi autónk pezsgő metál. A lökösök is azok.
Before Ford. After Toyota.

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23407 Dátum: 2015.05.16 14:37:06 »
Hi.

Olyan kérdésem lenne, hogy 2005-2006 körüli avensiseknél, ami un. pezsgő(kicsit zöldes beütésű)színű, maga a 2 lökhárító az un. sima ezüstszínű?!
Kinéztem egy autót, és a lökhárítóknak más a színe...ez gyárilag ilyen vagy....:)

Köszi!

Az enyém 2005-ös olajzöld (azt hiszem ez a gyári megnevezése annak a zöldnek, amit Te is írsz  :) ) és (természetesen) a lökkösök is ugyanilyen színűek.
Azt viszont hozzá kell tennem, hogy nagyon csalóka ez az árnyalat, én már többféle színűnek is láttam a saját autómat szóval..  :D



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Laller85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 234
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23408 Dátum: 2015.05.16 17:57:33 »
Az enyém 2005-ös olajzöld (azt hiszem ez a gyári megnevezése annak a zöldnek, amit Te is írsz  :) ) és (természetesen) a lökkösök is ugyanilyen színűek.
Azt viszont hozzá kell tennem, hogy nagyon csalóka ez az árnyalat, én már többféle színűnek is láttam a saját autómat szóval..  :D
Nem erről az autórol beszélek, de amit néztem az is ilyen mint a képen látható : http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1944685-8880682-2047-0-1-0-0
Ezen is látni hogy szürke a lökös a motorház pedig zöldes....ezért kérdezem hogy ez normális e?!
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.16 18:00:00 írta Laller85 »

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23409 Dátum: 2015.05.16 20:40:43 »
Ezen sem ezüst,csak annak tűnik. Ennyire csalóka ez a szín,ahogy matthew90 is írja. Még élőben is tud csalóka lenni.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23410 Dátum: 2015.05.16 21:22:21 »
Nem értek egyet: nem azért kell erős autó, hogy gyorsan tudj menni (bár kétségtelenül van, aki erre használja), hanem azért, hogy minél nagyobb tartalékod legyen....meg persze az élvezet, ha már ilyen sokba kerül autót venni, tartani.
Én pedig ezzel nem értek egyet. Mit hoz az a plusz 40 ló? 1,5 sec előny 0-ról 100-ra. 10,0 helyett 8,6. Na, bumm... Ettől az még nem sportautó. Gyorsabb, de nem másik kategória. Normális autózáshoz bőven elég a 120-130 ló. A veszélyes helyzeteket pedig fejben kell elkerülni, nem gázpedállal. :nono: Szóval, tartom az állításomat: pusztán élvezet. :yes:

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23411 Dátum: 2015.05.16 22:29:12 »
Én pedig ezzel nem értek egyet. Mit hoz az a plusz 40 ló? 1,5 sec előny 0-ról 100-ra. 10,0 helyett 8,6. Na, bumm... Ettől az még nem sportautó. Gyorsabb, de nem másik kategória. Normális autózáshoz bőven elég a 120-130 ló. A veszélyes helyzeteket pedig fejben kell elkerülni, nem gázpedállal. :nono: Szóval, tartom az állításomat: pusztán élvezet. :yes:

Egyetértek. 100 LE feletti autóval még sosem ragadtam be pl. kamion mögé pusztán azért, mert nem elég erős...

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23412 Dátum: 2015.05.17 08:09:38 »
élvezet...én ma már ott tartok, hogy szinte bármelyik kényelmi extráért előbb fizetnék, mint egy erősebb motorért. persze nem rossz, ha van tartalék, de az ugyanolyan luxus, mint bármi más, amire az embernek tulajdonképpen nincs szüksége

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23413 Dátum: 2015.05.17 08:32:30 »
Egyetértek maximálisan. :yes: Csak azért gyártanak a közútra egyre erősebb verdákat, mert a piac elvárja, és a konkurencia is ezt teszi... egyik gyártó sem akar lemaradni a piaci versenyben...  :no: :yes:
Ahelyett, hogy a megbízhatóság és a tartósság lenne a cél... :cry:

Szerintem a megbízhatóság meg a tartósság nem azért romlik, mert erősebbek az autók. (a D-CAT megjelenésekor sokan azzal jöttek, hogy egy túlfeszített motor, ma meg kisebb lökettérfogatból is csinálnak nagyobb teljesítményt. Persze ma már látjuk, hogy a D-CAT-ek ismert problémái sem a teljesítményéből származnak) Sokkal inkább az egyre teljesíthetetlenebb környezetvédelmi normák miatti hókuszpókusz miatt, illetve ki tudja, talán a tervezett élettartam miatti alulbiztosítás miatt.

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23414 Dátum: 2015.05.17 08:54:44 »
Én pedig ezzel nem értek egyet. Mit hoz az a plusz 40 ló? 1,5 sec előny 0-ról 100-ra. 10,0 helyett 8,6. Na, bumm... Ettől az még nem sportautó. Gyorsabb, de nem másik kategória. Normális autózáshoz bőven elég a 120-130 ló. A veszélyes helyzeteket pedig fejben kell elkerülni, nem gázpedállal. :nono: Szóval, tartom az állításomat: pusztán élvezet. :yes:

Tulajdonképpen igazad van, de azt mondom, hogy az erősebb motor mégis hordoz előnyöket magában. Nem a 100-ra gyorsulás a lényeg, mert az a hétköznapi közlekedésben majdhogynem életszerűtlen. Az erősebb motorral "átprorgramozódik" az agy, és amikor visszaülsz a "gyengébbe", akkor ér az igazi meglepetés, amikor előzöl. Természetesen vissza lehet állni arra az autóra is, és természetesen igyekezni kell úgy közlekedni, ahogy az autód engedi, de nekem ne mondja senki, hogy még nem volt olyan szituban, amikor "nem úgy" sikerült egy előzés, vagy egy manőver. (nekem 60-ról 100-ra 5,5 sec kell 4.-ben, és ez egészen lentről történik, és ahogy növekszik a sebesség, úgy nő a különbség egy gyengébb autóhoz képest).
Az lehet, hogy gazdaságilag indokolatlan (bár ez sem mindíg igaz), de előnyt mindenképp jelent, és az élvezet is fontos...ha sarkítani akarom az élvezetekből lesz pozitív élményed....na persze egy "korai" élvezet 9 hónap múlva kellemetlen is lehet ;)...vagy épp ellenkezőleg.