Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4294436 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

airline

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23385 Dátum: 2015.05.12 20:15:31 »
Sziasztok.
2004-es Ave 2.0 d4d-n szeretnék vezérlést cseréltetni.
Miket kell pontosan lecserélni ilyenkor(vízpumpa, görgők?feszítők?) ezel egyidejűleg még milyen meghajtó szijakat érdemes lecserélni?
Melyik márkát érdemes megvenni

ggeri

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23386 Dátum: 2015.05.12 21:09:54 »
Sziasztok!
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy ráncfelvarrás előtti Ave II-nél a gyári navi helyére be lehet-e építeni a ráncfelvarrás utáni kis fedeles dobozt? Mármint pont akkora-e, csavarhelyek stimmelnek-e, stb.

Előre is köszi, G.

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23388 Dátum: 2015.05.13 13:19:16 »
Ez egész pofás :
https://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_executive-8679871

Nekem is tetszik.  :yes:  :clap:

Kicsit OFF: minél több idöt töltök el dízel autók között, annál inkább nem kellenének.  :no:
Persze, sose mond, hogy soha, de egyre távolabb kerülnek tölem.  :innocent:

Egy 190 paci és 2,4 liter feletti benzinest szeretnék következönek.  :whistling:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

rolandt

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23389 Dátum: 2015.05.13 13:24:48 »
A 2.0 D4D-k állítólag nem rosszak, de engem is a dízeles pénzlapátolás hozott közétek. Úgy néz ki a napi közlekedéshez nagyon kellemes, megbízható társ lett az 1.8 VVTi Avensis-em. A fogyasztás korábbi benzinesekhez képest számomra megdöbbentő! A nyomaték hiánya zavar, de lassan visszáll a lábam a pörgetésre. ;)
Túl az első összesszűrő, motor-váltóolaj, gyertya, stb cserén azt kell mondanom, hogy ez egy nagyon jó autó, a nyugalom szigete. :)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23390 Dátum: 2015.05.13 13:34:42 »
A 2.0 D4D-k állítólag nem rosszak, de engem is a dízeles pénzlapátolás hozott közétek. Úgy néz ki a napi közlekedéshez nagyon kellemes, megbízható társ lett az 1.8 VVTi Avensis-em. A fogyasztás korábbi benzinesekhez képest számomra megdöbbentő! A nyomaték hiánya zavar, de lassan visszáll a lábam a pörgetésre. ;)
Túl az első összesszűrő, motor-váltóolaj, gyertya, stb cserén azt kell mondanom, hogy ez egy nagyon jó autó, a nyugalom szigete. :)
Így van és ettől nem is szabad máshogy kezelni az autót, vagy mást várni tőle. Nem sarkall gyorsulásra, kanyarvadászatra, de finom műszer a mindennapokban.  ;)

Nekekm spec tetszik a 3500-tól hallható kicsit ércesebb orgánuma és dinamikája. Szívesen pörög följebb is, egészen 6000-ig, nem esik nehezére. Ez pont arra elég, ha egy-egy országúti előzésnél kicsit jobban szeretne haladni az ember, átugrálva a kamionokat.  ::)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

rolandt

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23391 Dátum: 2015.05.13 14:53:33 »
Én egyenlőre a 210LE/410Nm után nagyon meggondolom az előzéseket a kis VVTi-vel, de tény, hogy megfontoltságra sarkall...  ::) :innocent: :yes:

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23392 Dátum: 2015.05.13 14:55:28 »
Én egyenlőre a 210LE/410Nm után nagyon meggondolom az előzéseket a kis VVTi-vel, de tény, hogy megfontoltságra sarkall...  ::) :innocent: :yes:

Mi volt az a verda a 210 pacival és a hozzá járó 410 Newtonnal?  :eek:

Valami 3 liter körüli turbódízelre tippelek.  :hmmmm:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

rolandt

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23393 Dátum: 2015.05.13 15:02:09 »
Kisebb volt, 2.0 de nagyon jó programmal. ;) Imádtam, de nem való a napi Bp-i dugókhoz, max a heti 1 hosszabb pályás menethez. Octavia II RS cseh/német autó. Iszonyú jó verda amúgy, de a specifikus futómű, motor, kettőstömegű, kuplung dolgok jelentősen pénztárcanyitogató autóvá tették. Mondom ezt úgy, hogy mindig mindent megkapott az is. :)


bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23394 Dátum: 2015.05.13 15:15:07 »
Én egyenlőre a 210LE/410Nm után nagyon meggondolom az előzéseket a kis VVTi-vel, de tény, hogy megfontoltságra sarkall...  ::) :innocent: :yes:
Ja, hát az RS Octaviához nyilván köze nincs az 1,8 vvt-i-nek. Nem egy liga, voltaképpen semmiben.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

rolandt

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23395 Dátum: 2015.05.13 15:16:33 »
És erre azt kell mondanom, hogy ez így van jól!!! :)

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23396 Dátum: 2015.05.13 15:54:05 »
Kisebb volt, 2.0 de nagyon jó programmal. ;) Imádtam, de nem való a napi Bp-i dugókhoz, max a heti 1 hosszabb pályás menethez. Octavia II RS cseh/német autó. Iszonyú jó verda amúgy, de a specifikus futómű, motor, kettőstömegű, kuplung dolgok jelentősen pénztárcanyitogató autóvá tették. Mondom ezt úgy, hogy mindig mindent megkapott az is. :)

Hmm, akkor a 2.0 CR TDI 170 lovas verziója volt, felhúzva 210-re.  :yes:

Azt elhiszem, hogy jól ment, a turbo benzinek engem is vonzanak, de egyenlöre a Mazda 6 MPS-en kivül nem nagyon találtam olyan kasztni/motor párost, ahol maradéktalanul tetszene a dolog.  :szemez:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

toshii

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 98
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23397 Dátum: 2015.05.13 17:40:23 »
Sziasztok!
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy ráncfelvarrás előtti Ave II-nél a gyári navi helyére be lehet-e építeni a ráncfelvarrás utáni kis fedeles dobozt? Mármint pont akkora-e, csavarhelyek stimmelnek-e, stb.

Előre is köszi, G.

Hát Én ugy tudom a felvarrot előtti T25ben ott a fed.szamitogep van, nem tom mennyire lehet onnan eltenni. Viszont nagyon érdekelne honnan szezetel ilyen kis tarolodobozt es mennyiert mert sajnos en torotten vettem es ezert nem mukodik a rugozasa es jo lenne kicserelni.


Elore is koszi,
"I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying." MJ

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23398 Dátum: 2015.05.13 19:40:44 »
Így van és ettől nem is szabad máshogy kezelni az autót, vagy mást várni tőle. Nem sarkall gyorsulásra, kanyarvadászatra, de finom műszer a mindennapokban.  ;)

Nekekm spec tetszik a 3500-tól hallható kicsit ércesebb orgánuma és dinamikája. Szívesen pörög följebb is, egészen 6000-ig, nem esik nehezére. Ez pont arra elég, ha egy-egy országúti előzésnél kicsit jobban szeretne haladni az ember, átugrálva a kamionokat.  ::)
Ezekhez a sebességkorlátokhoz - a rengeteg trafi mellett - a 120-130 ló feletti teljesítmény gazdaságilag indokolatlan, az időspórolás elenyésző. Csak az élvezet indokolhatja a nagy teljesítményt.

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23399 Dátum: 2015.05.13 19:50:48 »
Ezekhez a sebességkorlátokhoz - a rengeteg trafi mellett - a 120-130 ló feletti teljesítmény gazdaságilag indokolatlan, az időspórolás elenyésző. Csak az élvezet indokolhatja a nagy teljesítményt.

Egyetértek maximálisan. :yes: Csak azért gyártanak a közútra egyre erősebb verdákat, mert a piac elvárja, és a konkurencia is ezt teszi... egyik gyártó sem akar lemaradni a piaci versenyben...  :no: :yes:
Ahelyett, hogy a megbízhatóság és a tartósság lenne a cél... :cry:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.