Az a 300 pénznyi különbség nem pont a Te dízeledre ment rá a gyűrűtörés miatt?
Nem, az nem dízel specifikus hiba. Egyszerűen megszívtam és ennyi.
Bármilyen használt (sőt, akár már régóta meglévő) autónál előjöhetett volna. Nagyon nem jellemző hiba a dízeleknél. Megjegyzem nekem márkaszervizben gyűrűzték a kocsit (plusz szelepszár szimmering, hengerfej síkolás, stb.), azért is került ennyibe. Ugyanez maszek szerelőnél, nem gyári anyagokkal lehet megállt volna 200-ból. Mindenképp drágább a benzinesnél, de nem 3x-os ár.
Mint mondtam, most van valami *** az üzemanyagrendszerrel, majd kiderül, hogy pontosan mi és mennyibe kerül. Tehát hogy mennyit visz el az eddigi 300k megtakarításból.
Az teljesen nyilvánvaló, hogy egy benzinessel kevesebb meglepetés érhet, pláne idős autónál. De az is igaz, hogy a kúton minden egyes tankolásnál megfizeted ennek az árát.