Megvan. De vedd hozzá, hogy a vvt-i -k rendberakása max 150.000Ft. Egy kettőstömegű lendkerék a dízelbe ennek a duplája.
Nem az értékről, hanem a problémásságról és kényességről beszélünk.
Neked, ott, ismerőssel annyi.´Ha van. 2.0 D4-d 200.000-250.000 ből kijön, (ha szintén van ismerősöd),melyért bőven kárpótol az üzemanyag költség. ; Ja, de ne a sharant vedd példának, hogy 100.000 ként kuka.
Példának okáért, egyik ismerősöm taxis és egy Avensis 2.0 D4-d-ben már 290.000 km van és köszöni nagyon jól van.
Na de nem ez a lényeg, engem ez hidegen hagy, mindenre költeni kell, amit használunk. Nekem a bajom azzal van, hogy majdhogynem már ellenszenv van itt a benzines közönségben a dízel autók felé, ami valljuk be nem kölcsönös, mert egyik dízellel rendelkező tulajt sem hallottam még az ,,ellenkező" oldalt csak úgy letámadni.
A probléma az, hogy van egy újdonsült tulaj, aki megveszi az autót, ami tetszik neki, szereti már is, lekövethető, szép autó. És azt kapja, hogy adja el mert dízel. Na ez azért már kuka egy beszólás. Tudom, hogy nem te mondod, de hozok egy példát. Ez kb olyan, mintha te most vetted volna az autód bepi és én ezt mondom neked. Képzeld el magadban azt, hogy elgondolkodol azon, hogy most bocsánat a kifejezésért, de h.lye vagyok mert ezt vettem és tényleg adjam el, pedig jó állapotú, rengeteg gond lesz vele?! (Teljes kétségek közt lesz az ember, ahelyett, hogy élvezné toyotáját) Holott, ha én mondjuk ezt most mondanám neked már ismerve az autód, azt mondanád, hogy elmész te a p.ccsbe, ez egy nagyon is jó autó, h.lyeséget beszélsz.
Tisztelje meg mindenki a másikat azzal, hogy b.romságokat ne hordjunk össze, mert azt az ellenkező oldal is meg tudja tenni és akkor egy haszontalan, szapulós, nem hiteles fórumot lát mindenki, ahol nem érdemi infókat gyűjt be, hanem valótlan szemetet.
Most már tényleg kiszállok a vitából!
Peace!