Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4294337 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23220 Dátum: 2015.04.03 13:29:59 »
Nem akarok én ezen vitázni, csak indokolatlanul ne állítsunk szemellenzővel dolgokat. ;) Ja és én szeretem a benzines autókat is!  ;)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23221 Dátum: 2015.04.03 13:36:50 »

Látom tetszik ez a más véleményének lehülyeségezése szöveg, csak azért mert nem egyezik a te hülyeségeiddel. :) Megint azt írom olvasgass és nézd meg akkor, hogy milyen motorral rendelkezők problémáznak jelenleg szondákkal, katalizátorral. Az olajevés igen 1.8, 1.6 -és? Olyat nézne magának a kolléga, ha nem dízelt. :) ;) De biztosan átsiklottál megint bizonyos részeken. :)
A dízelnél azt mondod te is, hogy ha ez, ha az előjön. Ok, előjöhet, de ezek lehetséges benzines évjáratokban meg majdnem 100%-al VANNAK!
az a legnagyobb gondod, hogy csak olvasgatások alapján formálsz véleményt. Se szerelővel nem beszéltél erről -vélhetően -, se nem volt ilyen autód. Csípőből lősz vissza, anélkül, hogy vegiggondolnád, vajon megállja-e a helyét, amit írsz.
Pont az utolsó mondatod mutat rá erre a nem éppen apró hiányosságra.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23222 Dátum: 2015.04.03 13:39:02 »

Tény hogy se Gergőnek se nekem semmi gondunk nem volt és nincs is a dieselünkkel.
De a saját autótok alapján általánosítotok a dízel motorokra, és itt a hiba. Ezt nem látjátok be, sem Te, sem Gergő.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Avensis, mi más?:)
« Válasz #23223 Dátum: 2015.04.03 13:42:29 »
Igaz nekem T22 van, még a 90 lovas TD, azon kívül, hogy tankolni kell, semmi gáz. December óta kb. 13-15000 kilit mentem vele.
Az egy sajnos rég letűnt világ, a szó legjobb értelmében. Azok még normális dízelek voltak. A maiak szinte csak ujként, vagy újszerűként jók.[emoji6]
Pontosabban, jók a maiak is, csak prémium gázolaj, prémium szűrő, gyakoribb gázolajszűrő, inkabb hosszútávon használd, stb. Nyűgösebbek. Jobban oda kell rájuk figyelni, ami rendszerint mindig pluszköltséggel jár.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.03 13:45:02 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23224 Dátum: 2015.04.03 13:51:27 »
De a saját autótok alapján általánosítotok a dízel motorokra, és itt a hiba. Ezt nem látjátok be, sem Te, sem Gergő.
:yes: :yes: :yes:
Az a gond, hogy eladó JÓ autót keveset lehet találni. Ha valaki tényleg rendesen megnézi a kínálatot, sírva  :cry: menekül haza a rengeteg visszatekert órájú lestrapált járgány láttán. És lássuk be, a dízeleket elsősorban a sokat járkálók veszik. Csak az ilyen bolondok, mint én, vesznek ennyi km-re benzinest, de nem bántam meg! Én is cserélni akartam tavaly, de csak olyat vehettem volna, ami nem lett volna MINŐSÉGI előrelépés. Lefutott autónak ott az enyém, és legalább tudom, hogy mire számíthatok tőle. Pedig nekem fontos a megbízhatóság: tegnap is kicsi híján egy ezrest tekertem bele.

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23225 Dátum: 2015.04.03 14:23:28 »
az a legnagyobb gondod, hogy csak olvasgatások alapján formálsz véleményt. Se szerelővel nem beszéltél erről -vélhetően -, se nem volt ilyen autód. Csípőből lősz vissza, anélkül, hogy vegiggondolnád, vajon megállja-e a helyét, amit írsz.
Pont az utolsó mondatod mutat rá erre a nem éppen apró hiányosságra.
Igen sokat olvasgatok róla, ahogyan ti is. Nem egy szerelővel beszéltem már a Toyota dízelekről, viszont az igaz, hogy a Toyota benzinesekről nem. ;) Éppen ezért sem beszélek le sohasem senkit egy benzinesről, mivel én szeretem azokat is. A hibái mindnek megvannak, viszont a mi van ha egyszer bekövetkezik szöveg, kicsit nagyon szemellenzős gondolkodás. Körülbelül, minthogy ne menj ki az utcára, mert elüthetnek. A ,,visszatámadásom" ilyen formában, csak az újfent előjött dízeles sztereotípiák miatt nyilvánult meg. Ha valaki nem ír le hülyeségeket(nem helytálló, eltúlzott, felnagyított dízeles kijelentés), én sem kezdem el hülyeségekkel(nem helytálló, felnagyított benzines kijelentések) szórni. :) Ez azért van, hogy kicsit vegye észre az az ember, hogy ilyen hülyeségekkel egy dízelt hajtó ember is tud dobálózni. ;) Tudom, hogy gyerekes, de ez az újra- újra felvetődő ellenzés is az. :) Béke! :)
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.03 14:29:50 írta Corollás Gergő »

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23226 Dátum: 2015.04.03 14:24:30 »
De a saját autótok alapján általánosítotok a dízel motorokra, és itt a hiba. Ezt nem látjátok be, sem Te, sem Gergő.
Nekem nem egy volt már, nem egy van a környezetemben és nem egyről beszéltem szerelőkkel. De ezt nem tudhattad. ;)

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23227 Dátum: 2015.04.03 14:26:40 »
Az egy sajnos rég letűnt világ, a szó legjobb értelmében. Azok még normális dízelek voltak. A maiak szinte csak ujként, vagy újszerűként jók.[emoji6]
Pontosabban, jók a maiak is, csak prémium gázolaj, prémium szűrő, gyakoribb gázolajszűrő, inkabb hosszútávon használd, stb. Nyűgösebbek. Jobban oda kell rájuk figyelni, ami rendszerint mindig pluszköltséggel jár.
Miért az új benzinesekre nem? :) Elvonatkoztatva a MÉG(egyszer talán betör ide is a downsizing turbós benzines korszak) aktuális Toyota benzines kínálattól!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23228 Dátum: 2015.04.03 14:28:33 »
Miért az új benzinesekre nem? :) Elvonatkoztatva a MÉG(egyszer talán betör ide is a downsizing turbós benzines korszak) aktuális Toyota benzines kínálattól!
De ne vonatkoztassunk el a toyota benzineseitől, mert nem azokról van szó! Itt, most a Toyota motorjainak jellemzőiről beszélünk, ne keverj(etek) ide mást. A Toyotának a vvt-i -től a valvematic-ig beszélgessünk, oksa?
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23229 Dátum: 2015.04.03 14:28:52 »
:yes: :yes: :yes:
Az a gond, hogy eladó JÓ autót keveset lehet találni. Ha valaki tényleg rendesen megnézi a kínálatot, sírva  :cry: menekül haza a rengeteg visszatekert órájú lestrapált járgány láttán. És lássuk be, a dízeleket elsősorban a sokat járkálók veszik. Csak az ilyen bolondok, mint én, vesznek ennyi km-re benzinest, de nem bántam meg! Én is cserélni akartam tavaly, de csak olyat vehettem volna, ami nem lett volna MINŐSÉGI előrelépés. Lefutott autónak ott az enyém, és legalább tudom, hogy mire számíthatok tőle. Pedig nekem fontos a megbízhatóság: tegnap is kicsi híján egy ezrest tekertem bele.
Teljesen igazad van, a sztereotípiák a jónak hitt, lestrapált, visszatekert használt dízelekből adódnak, amit Jóska megvesz és egy fél éven belül rákölt 300.000-t. Persze, hogy azt fogja mondani, hogy ez egy sz.r! :)

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23230 Dátum: 2015.04.03 14:31:46 »
De ne vonatkoztassunk el a toyota benzineseitől, mert nem azokról van szó! Itt, most a Toyota motorjainak jellemzőiről beszélünk, ne keverj(etek) ide mást. A Toyotának a vvt-i -től a valvematic-ig beszélgessünk, oksa?
Természetesen egy új szívó benzines Toyota nem olyan kényes. Én ezt sohasem tagadtam és sohasem fogom. Ezért írtam, hogy ha egyszer sajnos ide is betörne, akkor itt is lesz ajaj. :) A régi vvt-ik meg olyanok amilyenek, meg van a keresztjük azoknak is.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23231 Dátum: 2015.04.03 14:38:47 »
Igen sokat olvasgatok róla, ahogyan ti is. Nem egy szerelővel beszéltem már a Toyota dízelekről, viszont az igaz, hogy a Toyota benzinesekről nem. ;) Éppen ezért sem beszélek le sohasem senkit egy benzinesről, mivel én szeretem azokat is. A hibái mindnek megvannak, viszont a mi van ha egyszer bekövetkezik szöveg, kicsit nagyon szemellenzős gondolkodás. Körülbelül, minthogy ne menj ki az utcára, mert elüthetnek. A ,,visszatámadásom" ilyen formában, csak az újfent előjött dízeles sztereotípiák miatt nyilvánult meg. Ha valaki nem ír le hülyeségeket(nem helytálló, eltúlzott, felnagyított dízeles kijelentés), én sem kezdem el hülyeségekkel(nem helytálló, felnagyított benzines kijelentések) szórni. :) Ez azért van, hogy kicsit vegye észre az az ember, hogy ilyen hülyeségekkel egy dízelt hajtó ember is tud dobálózni. ;) Béke! :)
Nézd, a téma most azzal kapcsolatban jött elő, hogy egy új fórumtársunk vett németben egy használt D-Cat-et, noha benzinesért ment ki, de az előzetesen kiszemelt példány(ok) kukák voltak számára. Nem akart hazajönni autó nélkül, ezért keresett és talált egy vezetett szervizmúlttal rendelkező D-Cat-et. Igaz?

Km-ről nem tudok, az még érdekelne.

Elmondása szerint, javarészt városban használnák, de 15-20km-es "megjáratásokat" is eszközölni fog, hogy ne kokszolódjon el a városi létben.

Én nekem EZ jött le, mint alapfelállás. Erre jött az, hogy a D-Cat erre a használatra nem ideális, nem városba való. Ez objektíve igaz. Nemcsak a D-Catre, hanem más 2.0-2,2 cr dízelre is.
Aztán Matthew írta, hogy lehet jó lenne, ha eladná még azelőtt, hogy bármi gond előjönne rajta. Ez váltotta ki a vitát. Feleslegesen.
Úgyis a fórumtárson fog múlni a döntés. Azt gondolom, hogy korrektül jelezve lett felé a jogos aggodalom. Olvastad a Totalcar 15 leginkább kerülendő motorjáról szóló cikket? Benne van a D-Cat!!!
Az a kigyűjtés nem tartalmazza a vvt-i -ket, ( ;) ) holott nem volt szétbontva hajtóanyag szerint. Egyben szerepeltek a dízelek és benzinesek.

Én azt javaslom mindenkinek, aki használt dízelt akar venni, hogy számoljon, nézzen utána necsak a fogyasztással megtakarított összegnek, hanem az alkatrészáraknak is. Mindent vegyen bele. Ha a tervezett km futás mellé anyagilag beleférnek az esetleges javítások is, akkor is csak egy 2.0 d4d-t vegyen. A 2.2-es motorok kerülendők, használtan. Újonnan annyi a szerencse, hogy ha baj van velük, a Toyota gariban blokkot cserél. :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23232 Dátum: 2015.04.03 14:39:52 »
Természetesen egy új szívó benzines Toyota nem olyan kényes. Én ezt sohasem tagadtam és sohasem fogom. Ezért írtam, hogy ha egyszer sajnos ide is betörne, akkor itt is lesz ajaj. :) A régi vvt-ik meg olyanok amilyenek, meg van a keresztjük azoknak is.
Megvan. De vedd hozzá, hogy a vvt-i -k rendberakása max 150.000Ft. Egy kettőstömegű lendkerék a dízelbe ennek a duplája.  :excl:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23233 Dátum: 2015.04.03 14:56:52 »
Megvan. De vedd hozzá, hogy a vvt-i -k rendberakása max 150.000Ft. Egy kettőstömegű lendkerék a dízelbe ennek a duplája.  :excl:
Nem az értékről, hanem a problémásságról és kényességről beszélünk. ;) Neked, ott, ismerőssel annyi.´Ha van. 2.0 D4-d 200.000-250.000 ből kijön, (ha szintén van ismerősöd),melyért bőven kárpótol az üzemanyag költség. ; Ja, de ne a sharant vedd példának, hogy 100.000 ként kuka. :) Példának okáért, egyik ismerősöm taxis és egy Avensis 2.0 D4-d-ben már 290.000 km van és köszöni nagyon jól van. :)
Na de nem ez a lényeg, engem ez hidegen hagy, mindenre költeni kell, amit használunk. Nekem a bajom azzal van, hogy majdhogynem már ellenszenv van itt a benzines közönségben a dízel autók felé, ami valljuk be nem kölcsönös, mert egyik dízellel rendelkező tulajt sem hallottam még az ,,ellenkező" oldalt csak úgy letámadni. :) A probléma az, hogy van egy újdonsült tulaj, aki megveszi az autót, ami tetszik neki, szereti már is, lekövethető, szép autó. És azt kapja, hogy adja el mert dízel. Na ez azért már kuka egy beszólás. Tudom, hogy nem te mondod, de hozok egy példát. Ez kb olyan, mintha te most vetted volna az autód bepi és én ezt mondom neked. Képzeld el magadban azt, hogy elgondolkodol azon, hogy most bocsánat a kifejezésért, de h.lye vagyok mert ezt vettem és tényleg adjam el, pedig jó állapotú, rengeteg gond lesz vele?! (Teljes kétségek közt lesz az ember, ahelyett, hogy élvezné toyotáját) Holott, ha én mondjuk ezt most mondanám neked már ismerve az autód, azt mondanád, hogy elmész te a p.ccsbe, ez egy nagyon is jó autó, h.lyeséget beszélsz. :) Tisztelje meg mindenki a másikat azzal, hogy b.romságokat ne hordjunk össze, mert azt az ellenkező oldal is meg tudja tenni és akkor egy haszontalan, szapulós, nem hiteles fórumot lát mindenki, ahol nem érdemi infókat gyűjt be, hanem valótlan szemetet.
Most már tényleg kiszállok a vitából!
Peace! :)
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.03 14:58:56 írta Corollás Gergő »

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23234 Dátum: 2015.04.03 17:02:07 »
Én voltam az, aki annak idején megformálta az észrevételt, hogy (ha jól emlékszem napi 4-4 km-es melóbajárás volt a penzum, plussz időnként némi vidéki kirándulás) ilyen felhasználásra egy dízel sem való, főleg nem az amúgy is problémásabb 2.2-es konstrukciók.
Azt merészeltem javasolni, hogy ha alapból jóáron vette kinn esetleg el tudná adni nyereséggel itthon és megvehetne egy benzines Avensist, amiért amúgy kiment.  :yes:

Ezzel én kit bántottam meg? Áruld el légyszíves.  :hmmmm:

Tudtommal SOHA sem bántottam meg senkit azért, mert dízellel jár. Téged sem, Őt sem.

Amúgy pedig sajnos kevered kicsit a szezont a fazonnal, felhozod, hogy Nektek sosem volt bajotok a magatok 1.4 D4D-jével (Leírtam már vagy kismilliószor, hogy ez nem lep meg, mert a legjobb konstrukció ráadásul egy-két hibaforrástól mentes, kérlek jelezz vissza, hogy látod ezt a részt, mert már félek, hogy nem látszik az írásom!  :surrender: ), meg hogy nem bántják a dízelesek a benzineseket.

Nem erről volt szó, itt egy 2.2 D-Cat Avensisről van szó, amit valaki egy 1.8 benzin helyett vett.
Ez kb. annyira alternatívája egymásnak, mint egy 1.6-os meg egy 2.5 TDI Passat, magyarul semennyire.  :whistling:

Amúgy pedig:
Boldog Húsvétot!  :ser:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.