Sziasztok!
Átjöttem ide akkor én is ne a fogyasztós topicot "szennyezzük".
Kicsit kitudnátok térni arra miért is lenne rossz vétel egy "olcsóbb" T25 1.2-1.5m (körüli árral mondjuk), konkrétan mire gondoltok, mik lehetnek a hibaforrások ezeknél a modelleknél azon kívül, hogy talán picit használtabb a beltér nincs már "új illata" és van rajta 1-1 horzsolás mondjuk vagy gyorsan túl akarnak adni rajta adott esetben?!
Példának okáért amit linkeltem már 1.680e modell mint kiderítettem egy fogorvosé volt és Októberben adta be kerek 1m-ért, elég patika a kocsi és ezért fel is tolták az árát elég szépen... Majd fel akarom még hívni én is az öreget miért ennyiért adta be, nem volt ideje árulni v meg volt szorulva vagy miért, mert faterom nem kérdezte meg tőle, de annyit mondott, hogy full szervízes és sosem volt gond vele!Nyilván ki lehet mindig fogni 1-1 nagyon jó vételt, ha résen van az ember és azonnal lecsap vagy mázlija van.
Nekem egy 25éves CRX-em van (már a 2. az elsőt csak azért cseréltem le mert ez volt az álmom - erősebb/ritkább VT) ezt ismerőstől vettem szintén végig igényes és anyagias gazdáktól akik végig leinformálhatóak voltak (5 tulaj), de ezt csak azért hoztam fel példának, mert nyilván ezen már volt sárvédő cserélve meg minden anyám tyúkja elhasznált már megannyi féket, gumit, vezérlést, tömítést és még sorolhatnám mit de 20+ éves autóról beszélek főleg amit nyúzásra terveztek és szinte már lehetetlen olyan példányt találni amit valami boyracerek ne törtek volna legalább 2-3x meg, némelyikben már a sokadik motor van és még sorolhatnám...
De itt egy ~10+ éves autóról beszélünk amiket maximum "gyilkos nagypapák meg hétköznapi emberek" használnak adott esetben ez még rosszabb is lehet azt sem tudja mi az az olajcsere (én 6-8e km-enként cserélek minden kiegészítővel együtt) jobbik esetben valós szervizkönyv van a kocsihoz és tényleg nincs komolyabb baja, ha volt is orvosolva volt mindig, de kérem mi lehet itt szar ezekben a kocsikban?
- Én mindig úgy néztem autót és nézek (régieket) - hogy a kasztni ne legyen megcsavarva és szétvágva, foltozva, a többi nem számít, motort bármikor lehet cserélni/felújítani és mindent ki lehet cserélni ha kell.
- Itt mondhatni azért "új" autókról beszélünk gondolom nem feltétlen kell 1-2 éven belül futóművet, csapágyakat, féltengelyt, szilenteket, tömítéseket, gumikédereket, üléseket és meg annyi mindent cserélnem ergó mitől is kell tartani adott esetben?
Talán attól hogy ne zabálja liter számra az olajat ergó a motor jó legyen és...?
Ne legyen rommá törve (remélhetőleg nem volt) de ezeket mind meg lehet nézetni/nézni aztán ennyi vagy bárki tud bármit amiért jobb egy 1.8-2.0Milliós modell?
Látom azokat is és el akarok menni a hétvégén 1-2 drágább példányt is megnézni, csak hogy legyen viszonyítási alapom, de már a képeken látom hogy a beltér tényleg mesés 1-1 drágább példánynál és látszik hogy valós km van bennük vagy legalább óvták és gondos gazdájuk volt nem csak betette a tepsi seggét (engem már lehet hülyének néznétek, mert számomra már rituálé beszállni a kocsiba, hogy az ülések oldalfalát ne gyűrjem le és b***am szét).
Tehát azon kívül, hogy kicsit itt ott viseltesebb a kocsi inkább adok érte 1,2M és majd megcsinálom szépen rajta amit kell (kuplung csere lehet esedékes, csípi az olajat, féltengelyt kell cserélni mert recseg ropog, kicsit kopott az ülés és mocskos a beltér ezeket mind ki lehet cserélni és még akkor sem leszek 1,5m közelében sem...)
Vagy nincs igazam? Gondolom ennek az autónak is 4 kerek van és egy kormánya nagyon nem lehet más baja mint egy öreg Japán sportkocsinak
De szívesen fogadom az okítást, mert eddig 3 Avensisben ültem és zöldfülű vagyok!
Köszi