Nem tudom, valahogy nincs meg a határozottság az új Ave-ban, látszik, hogy igyekeztek megfelelő formatervet kihozni, de megjelennek benne részletek, amelyek miatt nem nem talált megint magára ez a típus. Eleje még bizonyos szögekből tetszetős is, de szemből aránytalan.
Szerintem is eléggé Mirais lett, ha jobban megfigyelitek arra hajaz, pl. ezen a képen nagyon látszik a távolabbi példányon. Hátulján is ugyanígy észrevehető egy kis Mirai a csomagtartó fedél élénél (szerencsére csak ennyi ).
Belseje már kezd haladni az európaias vonalak fele ezzel a műszerfallal. Kicsit mintha VW konszernes lenne (ocstávia) A km óránál lévő kályhacsövek meg Mazda 3-as egy az egyben.
Szerintem nem kerek, nem magabiztos, önálló formaterv. Majd meglátjuk még
Hát, nálunk Skoda flotta van, nem tudom. Kb az utolsók közt lenne, amihez hasonlítanám a beltér bármely részletét.
A Mirais hasonlat stimmel, itt azért kevésbé kellett meghokkenteni a népet, nem ez volt cél, de megis, egy-két stiluselemben hasonlót kellett mutatni.
A hátulja sztem az egyik legjobb része az autónak. Hasonlít a Mazda 6-ra? És?! Az a kategória legszebb autója most. Megjegyzem, kizárólag a lámpa formája hasonlít, mert a világítás homlok egyenest más az Avén. Nekem jobban tetsző, mint a Mazdáé.
A beltér, pedig nem németes (miért kéne olyannak lenni?), nem is koreai (isten ments tőle a'la i40 kaotikussag), valszeg ilyesmi lesz az új Toyota generációk hangulata, ami a fények kékségét leszámítva teljesen jó irány. Nem kell németebbnek lenni, mert akkor az lenne a baj. Ez a jelenlegi japánok közül messze a legletisztultabb. A Mazda sportos, ez elegáns, nekem a Honda semmilyen. De ez ízlés kérdése...
Eltelt ég egész nap es nem esett szó senki részéről a motorokról. Miért?
Mit szóltok a 2,0 d4d-hez? Vajon ez a következő BMW alapú blokk?
Kiváncsi vagyok rá, milyen lesz, a 143 LE valszeg elég lesz a nem nehéz kasztni mozgatásához. Az 1,6-os is érdekes lesz.
A benzinesek alapvetően maradnak, csak kisebb belső átdolgozásokat végeznek rajtuk, hogy kisebb fogyasztásúak legyenek.