thanx,átnéztem.
nememlíti az elegantot,technicet ,de ír comfortról.
most mivan?
Ráncfelvarrás előtti T25-ösök esetében:
A Comfort (legalábbis itthon) az akkori 116 lovas dízel csúcsfelszereltsége volt, és csak annyiban különbözött az Executive-tól, hogy nem volt benne Xenon lámpa lámpamosóval, és csak 16-os alufelni járt hozzá 205-ös gumin.
Az Executive a Sol-hoz képest pedig fokozatmentesen állítható-fűthető első üléseket, bőrös-8 irányban elektromosan állítható vezető és 4 irányban állítható utasüléseket (vezető oldalon elektromosan állítható deréktámasszal), tempomatot, bőrözött első kartámaszt (és talán az ajtó behúzó környéke is csak ezekben volt bőrözött
), 17-es alufelniket 215/45-ös gumikkal, teljes értékű pótkereket szintén alufelnin (mert amúgy csak mankókerék járt), első szélvédőn fűtőcsíkokat az ablaktörlők mentén, hátsó napfényvédő rolót és a már említett Xenont tartalmazta pluszban.
Illetve nálunk itthon Navigációt csak a legjobban felszerelt kivitelekhez lehetett rendelni, persze Mo térkép éveken át nem is létezett hozzájuk...