Megnéztem a gépet,háááttt...Nem hiszem,hogy egy irányba mennek útjaink.
- Van jó pár horzsolás rajta:első lökhárító alja,hátsó lökhárító,oldalán is van,azt hiszem az ajtón.Nem kicsi egyik sem.
Hátul meg volt ütve kicsit,mert még most is eláll a lökhárító a lökös és a lámpa találkozásánál.
- Bal elöl is meg volt ütve,mert új a lámpa,feltünően fényes a jobbos matthoz képest,de az sem eredeti már.asszem TYC.
A bal oldalon a ködlámpa is feltűnően fényes,új hatású volt.
Motortér szépnek tűnik,de hiányoznak patentok a zárhíd takaróról.
Valamelyik első keréknél(valószínűleg akkor a bal első) kanyarodáskor hozzáér a kerék valahol a műanyag doblemezhez.
- 3 dísztárcsa egyforma,negyedik más
- gumik nyáriak,de jó állapotúak,olyan 70-80%
- kormány most kezd fényesedni,valószínűleg a 204e km valós,váltógomb tövében kezd kopni.
- hideg indítás után,mikor az autómata szívató visszaengedne,akkor el kezd ingadozni az alapjárat és szerintem büdös is a kipufogógáz.
- füstölés nincs ezt leszámítva szépen jár.
- sárga check lámpa nem alszik ki indítás után,hanem úgy marad.
- szőnyegek gyáriak
- hátul vagy kisgyerek volt,vagy napi redszerességgel ott készült
,mert tele van rászáradt fehér foltokkal.tiszta retek a hátsó traktus.
Mondjuk egy alapos kozmetika talán helyre rázná.
Menni egész normálisan megy,de csak városi utcákban próbáltam.
Hátul valami kluttyog,vagy szilent,vagy valami gumi.
Szervízkönyv benne van,toyotánál szekszárdon(largo) pecsételtek be az utolsó 5-6 alkalommal,utolsó kb egy éve 173e körül.Erre mondhatni lehet,hogy vezetett.
- Kuplung furcsa volt,szerintem lassan csereérett,váltó szépen kapcsolt.
ja és a kormány nem állt egyenesben menet közbe...
Csináltam pár képet futtában telefonnal,de itthon láttam,hogy elég
ok,de teszek
ide egy linket