Nem ismerem az építési minőségét a Japanpartsnak. És az sem minden esetben igaz, hogy olcsó húsnak híg a leve, remélem, ez most sem lesz igaz.
Elvileg nem kéne, hogy általános, hétköznapi használatban megégjen, vagy eltörjön, esetleg hullámosodjon a tárcsa...
Az azonban lehetséges, hogy amennyiben gyengébb minőségű lesz a tárcsa, akkor egy erősebb autópályás fékezéstől könnyebben hullámosodHAT, mint a drágább típusok. De ez csak elmélet, lehet, hogy tök hülyeség.
Nekem ugye a Brembo-k vannak elől, nagy gondot fordítottam a helyes bejáratásra és a feleségemmel mindketten kerüljük a hirtelen nagy fékezéssel járó szitukat. Inkább hosszabban és gyengébben fékezünk, ezzel is óvjuk a tárcsákat és a betéteket. Eddig nekem volt kb 2-3, feleségemnek - legalábbis bevallottan - 1-2 olyan helyzetünk, ahol bele kellett lépni erősebben a fékbe, de semmilyen negatív eredményt nem tapasztalok azóta a fékeken, talán mondhatom azt, hogy olyan, mint újkorában. Megjegyzem, nagy csalódás lett volna, ha ennyitől bármi elromlik rajta...
Annyit észrevettem, hogy a Brembo-k is porolnak valamelyest, ugyanez tűnt fel a Corollán a Ferodo Premier cuccossal is, de működésre teljesen meggyőző.