Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4398874 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15135 Dátum: 2013.08.26 21:58:51 »
Hát, elég szűk az E11 hátsó ülése...
vw pólóról volt szó,ha jólemléxem. ;))
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26346
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15136 Dátum: 2013.08.26 22:03:13 »
hát igen. a kombi a legjobb, ha pakolni kell, ez nem kérdés.
Nem minden esetben. Ha nincsenek nagyon nagyméretű tárgyak, akkor az egyterű raktere a formája miatt jobban pakolható.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26346
Re: Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15137 Dátum: 2013.08.26 22:03:47 »
vw pólóról volt szó,ha jólemléxem. ;))
Az is.
music     

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15138 Dátum: 2013.08.26 22:14:28 »
Nem minden esetben. Ha nincsenek nagyon nagyméretű tárgyak, akkor az egyterű raktere a formája miatt jobban pakolható.
a kombi nem egyterű?;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15139 Dátum: 2013.08.26 22:19:15 »
Láttam az 1.8 vvt-i -hez is, akcióban 30000-ért a powertuningnál, valami 14x lóerős lenne a gép, és nyomaték is 200 Nm körül. Az szerintem már érezhető lenne vezetés közben, csak félnék a motor miatt.
Meg ehhez már egy komolyabb szívó oldali tuning is kellene a teljes kipufogó rendszer cseréjével együtt. Na, azzal 160 le körül lehetne az 1.8 szívó motor.
Innen már csak futómű és fék kellene alá és máris lesz egy szolid altató autó.
Csak vezetni kéne megtanulni hozzá. :D
Bocsánat, nem javasoltam chiptuningot, hanem a gyári frissítést neveztem annak  :flowers:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15140 Dátum: 2013.08.26 23:22:12 »
a kombi nem egyterű?;)
nagyon nem  ;)
Az egyterűekben pl. sokkal jobban variálhatóak az ülések, egyesévek kiszedhetők, dönthetők, billenthetők.
És a rakodási magasság is jóval nagyobb. Pl beállítasz egy bringát, amit egy kombiban soha.
Bár ha onnan nézzük, mindkettő autó, igazad van  :tt2:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15141 Dátum: 2013.08.27 04:16:49 »
nekem már egyterü,ha nem sedan.;)
de egy kombi meg egy hb ave között sok külónbséget nem látok.
max.annyit,h a hb nem tetszik;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15142 Dátum: 2013.08.27 07:13:16 »
Érezni amúgy a különbséget?
Azt, hogy hamarabb indul a lökés. 3%+ emelkedés a nyomatékban nem vehető észre.
Egyébként konkrétan nem lehet tudni, hogy mi is történt, az egyik szerviz alkalmával teljesen átírták az ECU-t. Ezután lett más a karakterisztika, az első párszáz km-en megnőtt a fogyasztás. Utána láttam, hogy a később kijött 2.0 D4D-k már 310 Nm-esek lettek (1800-2600 rpm) változatlan teljesítmény mellett.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.27 09:25:39 írta whis »
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15143 Dátum: 2013.08.27 07:57:58 »
10Nm-t nem lehet megérezni xerintem.
de már a 300 is böven bika. egy 1.5t autót simán repít.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15144 Dátum: 2013.08.27 08:07:56 »
nagyon nem  ;)
Az egyterűekben pl. sokkal jobban variálhatóak az ülések, egyesévek kiszedhetők, dönthetők, billenthetők.
És a rakodási magasság is jóval nagyobb. Pl beállítasz egy bringát, amit egy kombiban soha.
Bár ha onnan nézzük, mindkettő autó, igazad van  :tt2:
Igen de az egyterűnek nagyobb a légellenállása,általában felesleges az utastér feletti tér- mit kezdesz a fejed feletti 30-40 cm-el?- és már a kombiban is nagyon ritkán tudod plafonig megrakni. Bringa :hmmmm:- ebben igazad lehet!  :yes:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15145 Dátum: 2013.08.27 08:28:22 »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15146 Dátum: 2013.08.27 08:31:48 »
arra van hátra a bringatárolo,m ennél is.
Nemrég olvastam, hogy elvileg legálisan hátul nem lehet a bringa: se a tartó, se bringa nem takarhatja a rendszámot és a rendszámot nem rakhatod át. Marad a tető, meg a hátsó ablak szintjére szerelés, mindkettő elég macerás.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15147 Dátum: 2013.08.27 08:49:28 »
Igen de az egyterűnek nagyobb a légellenállása,általában felesleges az utastér feletti tér- mit kezdesz a fejed feletti 30-40 cm-el?- és már a kombiban is nagyon ritkán tudod plafonig megrakni. Bringa :hmmmm:- ebben igazad lehet!  :yes:
Bőven túlzás a 30-40 cm, mert magasan ülsz ;)  Jó az max 20-nak is :)
Nem a plafonig pakolás a fontos, hanem hogy a magasabb dolgok is berakhatók. Persze, ahol ez lényegtelen, ott felesleges.

Konkrétan pl a Picassoban 2 bringának ki volt alakítva a hely és a rögzítési pontok. Mindez úgy, hogy lehetett hátul is ülni emellett. És ez nem a 7 üléses, hanem a régi Picasso volt.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.27 08:54:04 írta Nagycitrom »

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15148 Dátum: 2013.08.27 09:02:10 »
Bőven túlzás a 30-40 cm, mert magasan ülsz ;)  Jó az max 20-nak is :)
Nem a plafonig pakolás a fontos, hanem hogy a magasabb dolgok is berakhatók. Persze, ahol ez lényegtelen, ott felesleges.

Konkrétan pl a Picassoban 2 bringának ki volt alakítva a hely és a rögzítési pontok. Mindez úgy, hogy lehetett hátul is ülni emellett. És ez nem a 7 üléses, hanem a régi Picasso volt.
Ja a régi Picassoban én is utaztam egyszer, Belgiumig meg vissza.Szenzációs térkinálat volt benne :yes: Csak hát francia, no meg Citroen ;)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15149 Dátum: 2013.08.27 09:17:58 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i